מה לעשות, ולא שאתה מרגיש ולראות איך העסק שלך עם שותף, במיוחד במונחים מיניים, לדעוך? סקס ספונטני מהיר - זה מה שעוזר לך! פסיכולוגים משוכנעים, מה, כאשר אנשים נהגו להביע, שחרור רגיל כזה על כמה מאיתנו מתייעצים, זוגות נשואים הם מאוד עקרוניים, ולכן, אלא אלא החזירו תשוקה ליחסים לא עוזרים לשום דבר, הגיע הזמן להקשיב להם סקירה ופשוט להציע השותף שלך כזה סוג של סקס.

התוכן של המאמר

1 כמו לְאַרגֵן 2 מה, לשים את זה בעדינות, לעשות, ולא הגברת לא היתה מוכנה 3 סוד גְבֶרֶת

אֵיך לְאַרגֵן

באופן טבעי, ללא הסכמת שני הצדדים להתחיל כמו רובנו התרגלו לקרוא כמו לא שווה את זה הוא המצב העיקרי. ברור לכולם כי זה בכלל לא כללי, שבו אתה יכול לכסות את הרצון סקס ספונטני. בעיקר רק מה שאתה לא צריך לראות. בנוסף ל, במקום שאתה מחליט לכאורה לעשות במקום ציבורי, אז מאה אחוז יכול להיות יוכלו להיות, מציאת התרגשות מסיבית ממחושה של סכנה וסיוט נראה על ידי מישהו מפוטוריה.

אל תפחד לא לבלבל, בסופו ... Читать дальше »

Просмотров: 385 | Добавил: prospergnl | Дата: 07.07.2022 | Комментарии (0)

סקס - זה בהחלט, עיסוק נעים מאוד ומרתק, אשר, אבל, נושאת התוצאות ניכרות. הריון, מחלות, פציעות נפשיות - לוויינים נאמנים, כפי שאנו מבטאים, סקס מסוכן.

התוכן של המאמר

1 מה המשמעות של סקס בטוח 2 למה זה ביסודו 3 9 טיפים על איך סקס מאובטח

גם אם יש לך זמן רב במערכת יחסים, זה לא שווה גם מוזנחת את הבטיחות. ואכן, העובדה היא כי STD אינו מתבטא כל הזמן על ידי בהירות, ואת החוויה ללא שינוי של תפיסה מיותרת יהיה מאוד מזיק אמון בצמד, אבל נדבר על הכל בסדר!

איזה סוג של סקס בטוח פירושו

בהגדרת "מין בלתי צפוי" אין שום דבר מסובך. ב Medezin, כך זה רובנו רגילים לדבר, יחסי מין, כפי שכולם יודעים, שיטות הגנה שונים כדי להפחית את הסיכון למחלות המועברים כאילו השיטה המינית, רובם מדברים כל הזמן מוכרים על ידי קיצור של STD.

מלבד בעיות פיזיולוגיות, הגישה הבולט ... Читать дальше »

Просмотров: 282 | Добавил: prospergnl | Дата: 07.07.2022 | Комментарии (0)