10:34
זרועות מלאות: 9 טיפים מאובטחים בסיסיים

סקס - זה בהחלט, עיסוק נעים מאוד ומרתק, אשר, אבל, נושאת התוצאות ניכרות. הריון, מחלות, פציעות נפשיות - לוויינים נאמנים, כפי שאנו מבטאים, סקס מסוכן.

התוכן של המאמר

1 מה המשמעות של סקס בטוח 2 למה זה ביסודו 3 9 טיפים על איך סקס מאובטח

גם אם יש לך זמן רב במערכת יחסים, זה לא שווה גם מוזנחת את הבטיחות. ואכן, העובדה היא כי STD אינו מתבטא כל הזמן על ידי בהירות, ואת החוויה ללא שינוי של תפיסה מיותרת יהיה מאוד מזיק אמון בצמד, אבל נדבר על הכל בסדר!

איזה סוג של סקס בטוח פירושו

בהגדרת "מין בלתי צפוי" אין שום דבר מסובך. ב Medezin, כך זה רובנו רגילים לדבר, יחסי מין, כפי שכולם יודעים, שיטות הגנה שונים כדי להפחית את הסיכון למחלות המועברים כאילו השיטה המינית, רובם מדברים כל הזמן מוכרים על ידי קיצור של STD.

מלבד בעיות פיזיולוגיות, הגישה הבולטת כלפי הבטיחות במהלך האינטימה חזקה מאוד, בסופו של דבר, משפיעה על שלום רוחני. ביחיד, זה, לשים את זה בעדינות, זה נוגע לגברות, אשר התפיסה היא כרוכה בהריון או הפלה. בכל מקרה, אז לומר את המחזור והגוף חווה את הלחץ החזק ביותר (במיוחד אם האירוע אינו מתוכנן).

מה צריך להיות מודע למין בטוח:

סקס אוראלי עם הקדמה של אמצעי מניעה (קונבנציונאלי קונדום או מפיות מיוחדות). סקס נרתיקי עם מבוא קונדום. סקס אנאלי עם קונדום זכר או גבירותי.

למה זה עוזב 2

STDs, הידוע גם בשם זיהומים המועברים על ידי שיטת מינית (STD) להיכנס לגוף במהלך, כמו רבים באים לידי ביטוי, הנרתיק, אוראלי או אנאלי או, כפי שכולם יודעים, קשר אינטימי סגור. כמעט כל התכווצויות אלה מועברים דרך מים ביו, כגון: זרע, דם או סיכה בנרתיק. להעביר נוזלים די טיפות זוג!

סקס בטוח הוא מניעה מוחלטת של Situiye, כאשר זרע או סיכה נופל על קרום רירית - הנרתיק, חור אנאלי וכל תחומי העור עם כיבים, שריטות ופצעים. זה גם אומר רק כי תצטרך להימנע מרה איטרלי, אם אתה לא משוכנע של שותף.

מלא לפחות מישהו יכול סוף סוף להיות נגוע STD. יותר סיכון, כמובן, צעירים, אשר, על פי הסטטיסטיקה, מעריצים לחוות את הרגשות החדים מעת לעת.

הבעיה היא שאתה לא יכול לראות כל הסימפטומים של זיהום מתפתח, ואת השיטה היחידה לגלות כנראה אם ​​יש לך להקה או לא, זה להעביר את הסקר. ואולי אפילו לא צריך להגיד את זה, אבל עד כמה זה יעבור?

9 Sea Sea Soviets9

בחירה אמצעי מניעה;

קונדומים לתת, כפי שכולם יודעים, הגנה הטובה ביותר הזמינה מפני STDs, לא מאפשר זרע, דם ונוזלים אחרים להיכנס לגוף ולבסוף לעורר זיהום. סקס בטוח, אבל לא בהגדרה ברורה למדי, כי קונדומים, למרות שזה הפך, היא שיטת ההגנה הטובה ביותר, לא מבטיחים 100% אבטחה. כל הזמן יש סיכון של נזק מכני או כוח עליון.

עם סקס נרתיקי, אנאלי, אוראלי, יש צורך ליישם קונדום. זו לא המלצה, אבל החובה לכל מי, בסופו של דבר, רוצה לשמור על הבריאות שלך. מה הם הקונדומים?

הקונדום הגברי מוצג כפי שכולם אומרים, פגז חזק, לעתים קרובות המורכב לטקס. הנוחות שלהם, זה הפך, זה כרגע אתה יכול לקנות פנימי במשך כמעט לפחות גודל, אורך וטעם. במקרה של אלרגי לטקס, אתה צריך לרכוש אמצעי מניעה של פוליאוריתן.

הקונדום שלדסקי נראה כמו קונדום גיוס מ פוליאוריטן, אבל מיועד לינה בנרתיק. הקונדום של הגברת הוא גם רטיב עשיר עם מלאכותי, כפי שכולם אומרים, חומר סיכה, אבל בניגוד לקונדום הזכר יש גודל אקספרסיבי.

בטיחות במהלך יחסי מין ללא חדירה (ללא חדירה לא אומר שאי אפשר להידבק);

אם אתה חושב כי סקס ללא חדירה הוא אחריות של 100%, כפי שכולם יודעים, יחסי מין בטוחים, לא למהר. ההגנה הטובה ביותר של STD היא סירוב של מין, אבל זה בטון מדי, נכון?

כל מניפולציות, למשל, אוננות משותפת צריכה להתבצע רק עם איך זה התחיל להיות לידי ביטוי, ידיים לא רצויות.

סובייטי שאינם פנסים וחוסר מידע זרקו שיפוט לא מדויק כי ליווי הוא משהו שערורייתי, כך, יש צורך להשתיק. עם זאת, כמה אנשים יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שיתוף עם זנות.
https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a4%d7%a8%d7%98%d7%99%d7%aa/

זה לא יהיה המום לשמור לא רחוק חבורה של מפיות. כמו כן, נראה בדקדקנות, כך שאין נוזלים ביו שאתה יכול לנהוג זיהום. זה חל על שיאו של מין, איברי המין הם כל הזמן לא מוגדר!

סמים מרגשים (גם שווה להשתמש בזהירות);

כן כן, שלא שמע על ויאגרה מופלאה ואפרודישיה. כמעט כל התרופות עבור potency אינם נחוצים ולא יהיה שימושי במשך זמן רב, אבל התלהבות מעת לעת הוא חזק מאוד.

אין דבר, כמו רוב יז, היינו רגילים לדבר, מגעילים לבדוק את התרופות המרגשות, אבל זה בהחלט לא שווה את ההתעללות של בדיקות כאלה. זה כרוך בהתמכרות או hyperreaction שבו רק רופא מוסמך יהיה coof.

מבחר של צעצועי מין;

כשמדובר לקנות, כפי שרובנו התרגלו לדבר, השאלות של Intima עשויות להופיע שאלה בכמויות גדולות. כולם יודעים שזה אפשרי, בסופו של דבר, להחיל ויברטור אחד בצמד? או צריך לקחת איך רובנו רגילים לומר, צעצועים בודדים? אם יש צורך גם ליישם את אמצעי מניעה? ו T.ד '. על ידי הרשימה.

תשובות זכות זמן רב. אם אתה בטוח בשותף ואת המודעות שלך, אז באומץ לרכוש צעצוע מין עבור שניים. אבל זכור כי ויברטור צריך להיראות קפדני - לשטוף לפני ואחרי השימוש, זה נכון לאחסן לשטוף בתיאום עם ביאור סוג של חומר.

בנוסף, עדיף לשים את זה בעדינות, לשים על צעצוע קונדום לא להחיל מיד עבור אנאלי, ואז, כפי שכולם יודעים, סקס נרתיקי. במקרה זה, את הסיכון של העברת חיידקים מן העיכול בכהה, וזה כרוך דלקת וריפוי ארוך.

היגיינה לפני ובחר;

אחד הכללים הראשונים שמבינים הכל מתחיל איך אנחנו רגילים לדבר, חיים סקסיים הם המשמעות של היגיינה. בנות כדי לציית לכללים אלה קל יותר בשל המאפיינים של הפיזיולוגיה. באופן כללי, גבירות, איך להתבטא, הרבה יותר מאשר חבר 'ה לבזבז זמן במקלחת.

התקשות רוסית וחוסר מידע זרועו חוות דעת לא מדויקת כי ליווי הוא עכשיו משהו, עם בושה, נתון, על העובדה הזאת צריך להיות שותק. עם זאת, לעתים נדירות שיש להם את המידע כי ליווי שירותי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

לכן, יש צורך להדגיש כי באומרו לשלוח שותף איך אנשים משמשים להביע את חדר האמבטיה מול ומין.

זה נשטף ביסודו, כפי שכולם יודעים, מים חמים של איברי איבריינים לשטוף את האבק מן הגוף, צבר ליום. מופיעים, כפי שאובצאים רבים, יחסי מין צריכים לנקות את העור מזיעה ופריקה סבירה.

דיון במחלות סבירות;

מהו השביל כיצד בבטחה להיות בטוח בכל מובן? כמובן, משיחה. אל תפחדו להתחיל את הנושא של מחלות מין עם שותף. אז אתה יכול לגלות יותר על השני, אולי, יחד השולח על, כפי שהוקם, בדיקת שוב ושוב בבריאות אינטימית.

אבל לא ללחוץ על המחצית השנייה עם תפקידים והאשמות אפשריות. כולם יודעים שהבטיחות שווה לביטחון, אל תשכח!

אם בן זוג הוא שיחה לא נעימה (עדיף להתרחש ממין איתו);

מצב זה אפשרי כי הבקשה לדון בנושא המחלה, השותף הופך אכזרי מאוד, לא אכפת. מה לעשות במצב זה?

בכל מקרה, אתה פשוט צריך לקחת את הבריאות שלך ואת הרווחה. כי, אם המאהב מתרחק משם, לבסוף, לבדוק את STD ו באופן כללי, לא מדבר נושא זה, להתחיל שריפת גשרים. להסביר את המחצית השנייה שאתה לא מתכנן סוף סוף להסתכן טוב יותר בלי סקס מאשר באיום מתמיד. מלא זה יכול להיות שאתה תלמד הרבה יחסים חדשים.

דיון retrowets;

כאמור, סקס בטוח הוא לא רק על פיזיולוגיה, והרווחה הפסיכולוגית של כל המשתתפים ביחסים אינטימיים.

כך שבסופו של דבר לבנות אמון, לפני שהשותפים הספציפיים צריכים לעכב את גבולותיו של מותר. זה ממשיך, תגיד לי מה בדיוק לא מקובל במין ולהקשיב למשאלה של החצי השני על זה. את הביטוי "עכשיו תהיה הפתעה" יכול ונשמע סקרן, אבל התוצאה היא לא כל הזמן הופך להיות לא רע.

דיון בפנטזיה.

בסופו של דבר, לא להתחתן גם לדון בפנטזיה. ואולי אפילו לא צריך להגיד שכאשר אתה מבין את הרצונות הסודיים של השותף, שהוא היה רוצה, לשים את זה בעדינות, לעבור לחיים, אתה לא סביר, באופן כללי, חווה חוסר אמון במחצית השנייה במהלך סקס.

אנחנו גם מספרים על הפנטזיות שלך ולבסוף הניסוי על בסיס איך אחד המוצע.

למעשה, סקס בטוח לא קשה אם אתה והשותף שלך הם יפה, כפי שכולם אומרים מבוגרים אחראי. מכיר את זה יותר, כמו בראשות PT, אנחנו יכולים רק לזכור איך הביטוי המפורסם של שנות ה -70: "תעשה אהבה, לא את המלחמה," אבל טוב יותר עם קונדומים!

Просмотров: 275 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar