13:07
"טיפים מזיקים": כמו Ascrates לאבד לקוחות

לפחות איזה מקצוע לדבר צריך להיות רק על החזון של העולם, כי רובנו נהגו לדבר, המורה הרשמי שלהם. אם סוף סוף החלטתם ללכת לתחום הליווי, אז אתה בקושי יש לך מורה אשר יחלק את הדקויות ואת ההיבטים של העבודה. למעט סיכוי עם המעסיק (נציג של הסוכנות או המנהל), והוא יטפל באימון שלך. כמובן, כולנו יודעים היטב, אבל זה לא קורה כל הזמן. לרוב, בנות מייצגות את עצמן, באופן כללי, מאסטר את ליווי AZA. עם כל זה, הכל מסובך על ידי העובדה כי "יועצים רבים" להסתובב, אשר במקום לעזור, באופן כללי, בעיות

מידע לא מספיק, אשר רק כואב את הפטירות החדשות.

אנו נראה את הדף כגון הוגים רבים, "טיפים מזיקים" ימצאו, כמו בעצם, זה שימושי להתנהג על הבנות להגיע ליווי furoray.

טריק 1. פשוט לשבת ולחכות. הלקוחות עצמם מתמודדים עם ההמונים כאשר הם רואים את הפרופיל שלהם ב Instagram.

כמעט כל הבנות סוף סוף מאמינים כי זה נחמד ליצור פרופיל ברשתות חברתיות, כמו שאנחנו מדברים כל הזמן, גברים עשירים עצמם יתחילו לכתוב ולתת לטיולים על יאכטות וארוחות במסעדות במסעדות. כולם יודעים שזו טעות. לא לכל אחד הוא לא סוד כי המשימה של כיסא. לשם כך, זה הכרחי עבור זה או, כפי שאנו מבטאים אותו, העבודה הגדולה ביותר (לכתוב גברים על אתרי היכרויות, שירותי פרסום, למצוא אורחים במקומות שבהם "Tsyat" עשיר לא. ד '.), רק כדי לדבר עם נדנדה דרך מתווך, אשר, בסופו של דבר, ייקח את זה לטפל בעצמך. א באמת, רק אף אחד, באופן כללי, לא יכתוב.

גלגל נהרות שאינם מבוססים במקום, הם מגדלים את כולם כי אנשים משמשים להביע בחורים המצליחים תמיד להישאר "בציפיות של chudy". כתוצאה מכך, הרווחים של ניקו לא יהיו.

עצה 2. בפגישה, לשבת ולחייך, כי, כמו כולם יודעים, המשימה העיקרית של אסקוגר היא להיות מסוגל להיות ניקיון של גבר, איך להתבטא, יופי. אני באמת רוצה להדגיש מה זה תמיד נהדר?

רוב האף חרג, מועצה זו היא בהחלט לא, בסוף, יש צורך לסחוט. כמובן, כולנו יודעים היטב את מה שהתפלל כך לא מבינים שום דבר ללוות או בדרישות של החבר 'ה על הגברות ללוות. ESK Storenyanan מחויב, בסופו של דבר, להיות מסוגל להרוג פנאי, ולא רק להיות יפה, אבל כאילו גולם מיותר. כולם יודעים שאתה צריך להיות מסוגל להמשיך בעצמך, לשיחות על איך למצוא נושאים שונים, כדי לתמוך ביוזמות הלקוח ולהיות כמה אנשים חושבים לחלוק איתו, כמו שאנחנו הרגל לדיבור, פורמטים שונים פנאי: טיולים בתיאטרון , מסעות זרים, תחביבים במסעדות ואחרים. כדי לעשות זאת, אתה חייב להיות אדם רב תכליתי יש כמה מהם באים לידי ביטוי, כשרונות. צריך מיומנויות, לשים אותו מעט, ריקוד, שר, עושה עיסויים, מדברים על בדיחות. באופן כללי, כל זה, כביכול, יכול להגדיל את מצב הרוח של הלקוח, בסופו של דבר, את הזמן ההרס בישיבה. ליווי הוא עבודה ולא רק שמחה.

טריק 3. אתה לא יכול סוף סוף לשלם הרבה תשומת לב למצוינות, זה יוכל "לצאת" עבור, בסוף, החשבון Charizma ואטרקציה.

לא, באופן כללי, יש לחשוב כי, באופן כללי, להשקיע באידול ומחפש אותו רק, כמו כולם יודעים, קודם כל. מה שלומך? ליסר הוא כל הזמן מחויב להיראות מושלם. בנוסף, עם הגיל, לבסוף, יהיה קשה יותר לדבר על התחרות, כפי שהתחיל, עם נערות צעירות אשר בדרך כלל יש יתרון עצמי, כפי שאנו מדברים כל הזמן, גיל צעיר. יש צורך לשמור על יופי עם כל הכוח: בקר בטרקלינים, ללכת לחדר הכושר, להשתמש בשירותים של קוסמטיקאי. מראה יפה - המכשיר העיקרי של ליווי.

על כריזמה רחוקה סוף סוף לעזוב. זה לא ספק, יש לציין כי האדם מגיע רק את המראה האידיאלי וכי, באופן כללי, כדי לשמור על אתה כבר יכול להתחבר באופן אטרקטיבי, ואת היכולת לדבר סוף סוף. במקצוע זה "לפגוש את הבגדים". יש צורך להדגיש את העובדה שהמיליונר אפילו לא ישלח תשומת לב.

עצה 4. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי פרסום לא הכרחי כי "רדיו Sarafineine" עובד הכולל המושלם.

מה הדלת... פולין - לא טוב יותר...

אל תקשיב לאלה, באופן כללי, מצביעים על כך שפרסום במקצוע זה הוא בזבוז מיותר. מיליונרים ואנשי עסקים אינם כל כך מדברים עם מידע על מי לבלות זמן. זה רק לא הגיוני. כולם יודעים את זה היטב, באופן כללי, האוליגך לא יהיה נחמד מאוד להיפגש, כפי שהיו פעם אישה שכבר הצליחה להיות, כדי לספק שירותים לכל, איך אנחנו כל הזמן מדבר מוכר. הם שייכים לסודיות של שאלות אלה שהם לא רוצים שמישהו יידע כי בן לוויה שלו - פרופסור Esquiten. נערות ליווי במרכז

אם אתה רוצה יותר לקוחות, אתה קורא לעצמך ברשתות חברתיות, לעשות אתר אינטרנט או ייאוש על אתרי היכרויות. יש כל כך הרבה עשירים בעולם, וכפי שרבים מאיתנו כל הזמן אומרים, בחורים הזקוקים לחברה הזקוקים לחברה, איך אנחנו מדברים כל הזמן על נשים יפות, הם פשוט לא יודעים בשבילך. אז לתת להם את ההזדמנות, סוף סוף להשתמש בשירותים שלך.

טריק 5. ללא ספק, יש לציין את מה שמעולם לא שווה את זה, לעבוד עם סוכנים ומנהלים, כולם רוצים לך טיפש!

זה לא נכון. לעבוד על עצמך, בהחלט אפשרי, ובכמה גרסאות, זה אפילו רווחי יותר. אבל רק כאשר יש לך ניסיון, כמו כולם יודעים, KLI גדול

בסיס הרחבת ספינות. על איך רובנו משמשים לדבר, ראשית ללא עזרה יהיה קשה. לא, לשים את זה מעט, יש לה צרות לפחד קצת, כדי להפקיד את העסק שלך עם מומחה. אז אתה יכול לגלות עם עצמך כמעט הכל, כי אנחנו כל הזמן מדברים על בעיות ארגוניות ואנחנו סוף סוף להתמקד שאיבה היכולות שלנו. זה רק הכרחי לחכות לבחירה של הסוכנות או, כפי שהיינו מדברים, מנהל אישי. כי באזור זה, איך זה לא היה נשמע, באמת מאוד רמאים, כמו מומחים רבים, טמאים על היד של מעסיקים שרק לעשות רווחים משלהם.

עצה 6. תארו לעצמכם עובדה שפונה לחו"ל - לא רווחית לא רווחית. יש לציין כי אתה יכול להיכנס העבדות סקסית ולא לחזור למולדת שלך.

לא סוף סוף יש לה צריכה לפחד ללכת לשאר המדינות. לא מספיק, כמו כולם יודעים שזה חוויה טובה, אז בנוסף לשים אותו מעט, לשתף פעולה עם עבודה. בנוסף לגבול של המחיר של שירותי מדרגות הרבה יותר גבוה. כמובן, כולנו יודעים היטב מה זה טבעי לבחירה של המדינה כי יש צורך להתקרב. כי זה לא כולל את ההזדמנות להיכנס למקום רע שבו ליווי מוחל על השתתפות בזנות.

כל הבעיות נמנעות בפועל, אם היא הוגנת לטפל בחירה של הסוכנות או למנהל, או לעבוד עם לקוחות מוכחים.

טריק 7. Fourror במלווה לבד יופי נחמד, המוח, לפי ההנחות, החבר 'ה העשירים לא, בסופו של דבר, עניין ולכן עלויות, זה הפך לשים לב רק בחוץ.

גם זה לא נכון. כולם יודעים שזה טבעי, יופי הוא גורם בסיסי, אבל הם לא יעזבו את זה. אשר אדם כדי לדבר בשבילך כמו כלים גדולים, אם אתה ואתה לא יכול לשייך 2 מילים? Escalogies אינם נחוצים להם להיות, כדי להעריך את השירותים שלהם, הוא נעשה שימוש תחביב נעים, כפי שרבים מאיתנו אמרו כל הזמן, שיחה מכובד. איך זה לא יהיה חזק יותר, אבל זה שותף בילוי ובידור. עם ליווי לא חייב להיות משעמם.

כדי להגיב לבקשות הלקוח, עליך לפתח בצורה מעורפלת: שאיבת אינטליגנציה, מיומנויות תקשורת, מיומנויות פעולה ואפילו חוש הומור. אתה חייב להיות מסוגל להשתלב עם כל חברה ולשמור דיונים על הסכום שלנו אשר כל הזמן אומר את הנושאים השונים ביותר. ואפילו לא צריך לומר שהחיים של המצר הוא עבודה קולוסלית על עצמם וכל יום. תמיד יש גם את הנערה הכי חכמה ומרגשת, אז זה הכרחי, בסופו של דבר, לנסות לקבל צעד לקראת הנהרות.

כפי שאתה יכול לראות, זה לא כל הזמן כדאי להקשיב לדעה של מישהו אחר, בפרט, אם עצה, לשים אותו מעט, כדי להפיץ אנשים מרוחקים מן תחום הליווי. מודרך על ידי מידע לא מדויק, אתה פוגע בעצמך ולאבד משקל של לקוחות שיכולים להביא הכנסה גדולה אם היית מנוהל על ידי המוח שלנו.

Просмотров: 139 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar