09:34
סקס פותר בעיות: איך להחזיר את הניצוץ לשעבר לחיים אינטימיים

סקס פותר את הבעיה. זה לא יכול להיות deregreded. העובדה היא כי הקרבה האינטימית היא הצורך הטבעי של הגוף האנושי.

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. לעתים קרובות, הלקוחות הם בנים מוצלחים, אשר מבקשים להסתכל על החג, לוקח אישה מרהיבה עם אישה מרהיבה. זה להרוויח מספיק כדי לכסות לחלוטין את כל הצורך.

מסיבה זו, אי אפשר להזניח את ביצוע תפקידים נשואים. למרבה הצער, אחרי כמה שנים בנישואין, שותפים להפסיק להתעניין זה בזה.

התוכן של המאמר

חוסר יכולת לדון בבעיות 2 Vanka-Stand יכשל 3 פעולות פוגעות / הצהרות 4 נקמה

הם לא רוצים להתנסות, לעשות אהבה. זה מוביל לאי-שביעות רצון פנימית, וביחד עם האתיקה, להתנגשויות. הגיע הזמן להתמודד עם הסיבות, בגלל מה שאנשים סוגרים את דלת הכניסה לחדר השינה.

חוסר יכולת לדון בבעיות אני

את האנשים ארוכים יותר, חזק יותר. אוֹתָם הופך להיות משעמם לתקשר אחד עם השני. אני לא רוצה לבלות יחד. באופן טבעי, מין פותר בעיות, אבל הוא גם נעדר.

כדי להיפטר מכל האכזבות, הגיע הזמן להתחיל דבר. העובדה היא שבדרך כלל זוגות דנים רק בעצמם. כֹּל מדבר על החוויות שלו, שוכחת את אהובתה.

כדאי להתחיל בדיון רציני בסמיכות אינטימית. אם זה לא ארוך, כדאי להגיד על זה ישירות. זה יעזור להבהיר מה שקרים השורש העיקרי של הבעיה.

אחרי שיחות כאלה הכל מבהיר. שותפים טובים יותר להבין את המניעים של זה. רק כדי שתוכל לנשום חיים חדשים לאינטימית יחסי.

Vanka-Stand ישבור 2

הבעיה הגדולה ביותר עבור אדם - זיקפה תפקוד לקוי. וזה לא על אימפוטנציה, אלא על פערים אחרים.

במוקדם או במאוחר, הבחור פונה לעובדה "סוס" שלו מסרב להיכנס לקרב. זה מוביל לבעיות פסיכולוגיות חמורות קומפלקסים.

כדאי להבין מה הבעיה טמונה. הם יכולים להיות רק 2: דירות דיסקרטיות

פִיסִיוֹלוֹגִי; פְּסִיכוֹלוֹגִי.

קודם כל, כדאי לחפש עזרה רפואית. ב מקרה של כמה מחלות, טבליות מיוחדות יהיה prescribed. אוֹתָם צריך להיות לחתוך באופן קבוע כדי לשחזר את הכוח לשעבר.

אל תוותרו מוויאגרה. רבים מאמינים כך השימוש בתרופות כאלה הופך לאדם זקן. זה לא נכון. לִפְעָמִים כדאי להשתמש בטאבלט פעם להחזיר הכל למעגלים.

לרוב, הבחור לא יכול להיות מאהב בגלל הפנימי ניסיון. קודם כל, אתה צריך להבין מה השורש של הבעיה. לעתים קרובות זה הקשורים ללחץ בעבודה. ניתן לארגן בלתי מתוכנן מנוחה. להסיח את הדעת משגרת החיים ולבלות מנוחה בלתי נשכחת עם שלה אהוב.

הנערה ברגעים קשים כאלה צריכה להישאר הכללים הבאים:

אל תצחקו. Gloating ו בדיחות יכול לפתח קומפלקס של נחיתות באדם. בגלל זה, הבעיות יהיה מחמיר ואתה יכול לגמרי לשכוח דבר כזה "סקס". לא לנזוף. לעתים קרובות בנות לא מבינות כי החבר 'ה יש גם בעיות. מסיבה זו, ההאשמות והעלבונות מתחילים. אדם יכול להגיב לרעה מאוד. אולי הכל יכול לסיים את הגירושין. לא להשלים. אנשים נהגו להאשים את כל הבעיות. נציגי רצפה חלשים אינם יוצאי דופן. בשל כשלים במין מתחילים לבעיות פנימיות. הנערה מאמינה שהיא הפסיקה להיות מושכת. עם זאת, זה לא. לרוב, בעיות עם זקפה להתרחש מסיבות אחרות. לכן, אתה לא צריך לדאוג בגלל דברים קטנים כמו.

הבחורה לא צריכה להיות בחור רגוע מדי. הדבר הכי טוב, לתרגם Theme. תן לגבר להבין שבמקרה זה אין דבר נורא. עדיין יש לנו זמן להבין אהבה. איך - בשום פנים ואופן, כל החיים קדימה.

פעולות / הצהרות 3

לעתים קרובות, אחרי סקס, הבחור יכול פשוט להסתובב להרדם.

שירות ליווי בישראל משולם באופן מושלם. לעתים קרובות, הקונים הם בנים בטוחים, אלה שרפים את הרצון להסתכל על הפגישה, לקחת יד עם בחורה יפה. רווח זה מספיק, ולאחר מכן כדי לספק באופן מלא באופן אישי כל הדרוש.

בגלל זה, הנערה רואה בעצמו דבר רגיל, חתיכת בשר. דוֹמֶה זה שווה להימנע. הכי טוב לדבר זמן קצר לאחר הקרבה. מה לדון? כמובן מין מרהיב! הגברת תשמח לדעת שהיא inlexitable.

הנערה יכולה גם לפגוע באופן לא רצוני אָהוּב. לדוגמה, משאיר את המקלחת מיד לאחר socia.

פעולות דומות לגרום לך להרגיש מלוכלך חיות. הבחור חושב שהאהובה איתו אינה נוחה, ברגע שהיא מיד ריצה לוקח אמבטיה.

כמו כן, במהלך הקרבה, אתה יכול לשחרר את lacaround ביטוי לא נעים. "אתה כבר הכל," "אני חושב, או שתיקנת"? דוֹמֶה הורג את הרצון להמשיך להשתפר במיטה. הימנע סיכויים דומים הצהרות.

נקמה 4

מבוגרים מתנהגים לעתים קרובות כמו ילדים. לדוגמה, אם אסור הילד קופץ על השולוליות, הוא צונח הגדול ביותר. לא שום דבר לא מדהים, כך שהנפש של הילדים מסודרת. אהבה לעשות הכל לרע.

עם זאת, מבוגרים לא הלכו רחוק. אם הם נשללים סקס, הם מתחילים לנקום. התנהגות כזו חייבת להימחק הוא נפצע בחוזקה את השותף.

כמובן, סקס פותר את הבעיה. עם זאת, יש צורך לעשות כל דבר אפשרי למין עצמו הפך לבעיה.

Просмотров: 126 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar