13:07
מה ניתן לרכוש בחנות סקס: ייעוץ מקצועות למתחילים

אנשים להשתתף בחנות מין מסיבות שונות. כמה מהם הולכים לשם צעצועים אינטימיים, השאר - עבור החברה או מסקרנות. עוד לפני 10 שנים רוב האנשים ניסו לבסוף לעבור בחנויות אינטימיות, חלקם גם התייחסו לסוג זה של קניות בזהירות, עם חיוך וגינוי.

התוכן של המאמר

1 סט עבור סקס טירון Shopaholic 2 אחריות של מצב רוח טוב וטון 3 קוסמטיקה אינטימית 4 סוד עירור חזק - גרוטאות כוס 5 סרטים פורנו 6 ויברטורים ודילדו - סימולציה הטובה ביותר של זכר

במשך היום זה, התמונה השתנתה באופן דרמטי, כמעט כולם לא מעוניינים בתפיסת העולם של מישהו אחר, רובם, הם כבר הצליחו "לחוות" את היופי של כל המוצרים, הם דיברו היטב על זה, כמו החיים הקדושים. זה מאוד רוצה להדגיש כי אתה יכול למצוא משהו, צעצועים מ מין חנויות - תוספת יפה של חיים אינטימיים לפחות כמה זוג. עם הנאה אנו אגיד לך שאתה יכול לקנות בחנות אינטימית. אם אתה חושב על איך להשיג את הרגשות האחרונים, אתה לא צריך להיות נבוך, זה הפך, היסס - מעז!

הגדר עבור חנות סקס טירון

לבוא 1 לחנות של מוצרים אינטימיים, אתה צריך לבחור זמין לא מסובך מוצרים. In-1, אתה יכול בקלות לשלוט בהם, אבל אומר שאתה תרגיש בטוח במהלך הקניות, לא נראה שיש לך סוג של אידיוט חלש. ב 2, פריט פשוט יותר, קל יותר יהיה ללמד, להשתמש השותף שלהם.

אז מומחים מייעצים לרכוש סיכה הראשון. בעזרת סיכה, תוכלו להפוך את יחסי מין גיוס לתוך הרפתקה קדומה. יהיה פנטזיה, ואת השימוש של חומר סיכה, סוף סוף, תמיד יש. מוטב לתת עדיפות לסיכה עם אפקט ההתחממות.

קונדומים. כמובן, כולנו יודעים היטב מה הוא חנות סקס רחבה מבחר קונדומים: רגילים ארומיים, בטוב טעם, עם חרירי, שינוי צבע. זכור כי קונדומים הם unapese, נוח כל הזמן הצהרת אווירה.

אֲזִיקִים. מכשיר זה שייך לקבוצת BDSM, הוא קיבל כזה כזה בשל הקדמה משלה במין מוצק, בשימוש באמצע אוהבי מין עם "פרכה".

שירות ליווי בישראל משולם באופן מושלם. לעתים קרובות מאוד, קונים הם צעירים מוצלחים, מה הולכים להיראות רווחי בחגיגה, הליכה מתחת לטפל עם ילדה מרהיבה. הכנסה זו היא די למדי כדי לכסות לחלוטין את האובייקטים הדרושים.

משחקים עם אזיקים רבייה מאוד נשים צעירות. טוֹב אופציה אזיקים שמחים, צבע אדמדם או phosphorescent.

אחריות של מצב רוח טוב

שמנים אתריים טבעיים ומשימות מביו ביו פעילים, הם הסוכן הכי מרגש. Ambro, Muletti, Orhis, מסקולה, ג'ינסנג, Eleumokokkk, Yochimbe - נשמע מרשים, לא ממש! פעולה צמחים אלה הם אלוהיים, המוצר יתקרב לא רבים. עם בחירה מוצר כזה צריך להיות כמו רובנו התרגלו לומר, cuddling, אם EI יש, כפי שרובנו רגילים לומר, תגובה אלרגית ל Koky Lebo הצמח Luchesh לדחות.

קוסמטיקה משוזה 3

שים לב, כמו במקרה, מוצר כזה הוא כל הזמן מחפש להיכלל עם איך החלק העיקרי של מוצרים אינטימיים הוא. העובדה היא כי ההקדמה של ויברטור ללא חומר סיכה הוא בעייתי. בטווח של מוצרים, אתה יכול למצוא ג'לים, הכוללים אפרודיזיאקים, כגון מנטול, אקליפטוס. מנגנון העבודה של חומרי סיכה כאלה מתמקדת בגירוי, כפי שהוא בראשותו, רירית, אשר תורם לדם של דם, וככל שאנו מדברים כל הזמן, עירור חזק.

סוד של התרגשות חזקה - skanskaya mushka4

עם זאת, כפי שהוצגו להביע, המוצר יוצא דופן הוא ביסודו בפרט, במיוחד את האנשים ב מי הם הקשיים במערכת הג'נטרינרית. זה עדיין לטוס? כמעט כל האנשים מעוניינים. על אודותיה באוכלוסיית האדמה נמצא במאה ה -18. מוּצָע בצורה של טיפות, גלולה וגרגרים. החומר מגיע לחלץ, כמה מאיתנו כל הזמן אומר חרקים, כנפיים אשר הם cantaridine מכובד. תארו לעצמכם מיקוד אחד כי רכיב זה תורם הגאות לאזורים אינטימיים, לאחר מכן יש התרגשות חזקה. כשלעצמו, לפני החלת יש להתייעץ עם מוצר זה עם מקצועי. אל תסכן, גם אם בפעם הראשונה שלקחת כמה חושבים, מנה קטנה.

סרט פורנו

כיום אתה יכול לצפות בחופשיות גישה סרטים פורנו ואינטרנט. אבל אם אתה לא מבין מה ז'אנר לתת העדפה ואיזה סרט יוכלו לעורר אותך ואת השותף שלך ב "חוסר חוק מיני", עובדים חנות סקס סוף סוף לעזור לך תחליט על הבחירה. אגב, אם יש לך זמן רב לחלום, כמו שרובנו התרגלו לדבר, ירי חובב, להיות משוכנע כי זה מזה צופה משותפת פורנו, האישה שלך או צעיר עם הנאה, בסופו של דבר, יסכים לקחת חלק בסרט כזה. שירותי ליווי

ויברטורים ודילדו - הסימולציה הטובה ביותר של זכר Pluses6

מה ניתן לרכוש בחנות סקס? כמובן, "שרביט לחתוך", סימולטור, כפי שכולם יודעים, חבר זכר. זה אפשרי כי הם עשויים בעיקר לטקס או סיליקון. 1, כמו אנשים רבים חושבים מיעוט זול יותר חזק סוף סוף שונה מודלים סיליקון על ידי איכות. יש צורך להדגיש את העובדה כי דילדו גומי הם פיצוח כי הקרובה מסבך את יישומה שלהם, זה הפך, עושה אותם, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, לא בטוח מנקודת מבט היגיינית. מוצר זה סוף סוף יש צורה אחרת, גודל, צבע, כמה דגמים מצוידים ויברטור או טנקים זרע נוספים.

קניית ויברטור, הגברת הורגת מיד כמה zaitsev. עם מוצר זה, אתה יכול במהירות ליזום שותף, וב- בפעולה המינית הקרובה. ואם אדם צריך לעזוב לזמן מה שלו, כמו שרובנו התרגלו לומר, אהוב, ויברטור מקשט את הערב הבודד שלה.

לבסוף, אנו מייעצים לך כל הזמן לקחת רק מוצרים באיכות גבוהה. עובדים של חנויות מין חייב להיות נתון ללקוחות שלהם מאפיינים אישור לקבלת מוצר כלשהו לפחות. ולעולם לא לשמור על צעצועים אינטימיים כך שבקרוא כי לא היית צריך, באופן כללי, לקרוא לעזרת רופאים.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

כמעט כל הזוגות, לשים את זה בעדינות, מפחד ללכת לחנות המין, במיוחד אם החנות נמצאת במקום המעבר.

הצעות ליווי בישראל משולמות היטב. שוב ושוב, הלקוחות הם בטוחים בטוחים, אשר מבקשים לחפש נראה בפגישה, הליכה בהישג יד עם גברת יפה. הרווחים הזו מספיק, כך שמכניסים באופן מלא באופן מלא את האובייקטים הדרושים.

זה ככה, לדבריהם, הם יכולים להיות לשפוך ולצחוק מישהו מוכר. גם אם בסביבה שלך יש אנשים עם כל כך puritan נראה, ללכת לשאלה מהצד השני! אנחנו חיים בעידן דיגיטלי - עכשיו כל מה שאתה צריך ניתן להזמין בחנויות מקוונות, מבלי לעזוב את הבית. המוצר יספק לך ממש מתחת לדלת בחבילה צפופה ללא זיהוי תווים - אף אחד לא יגלה מה בדיוק הזמנת. אל תניע לעצמך בחוויות הנאה ומיטה בגלל הדעות הקדומות הציבוריות! תאמין לי, אתה מאוד כמעט לאבד את הכל, עוקף בצד חנות סקס.

Просмотров: 160 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar