11:21
למה גברים פשוט נמנעים נשים אסרטיביות?

לעתים קרובות מאוד בחיים, יש מצב שבו בנות מתלוננות כי בגלל תשומת הלב יקר מדי במיכון, הוא מזריק אותם באופן כללי מתעלם. יש צורך לפתוח מה זה קורה? העניין הוא שהגברים משמשים לכל דבר, באופן כללי, כדי להגיע ללא עזרתם של אחרים, הם אוהבים ללכת כמו אם אישה, לטפל בה, להראות, כמו כולם יודעים, הגדיר את אהדתם, שיהיה להם תשומת לב מועטה בתמורה. אבל כאשר תשומת הלב הזאת הופכת מאוד, כפי שאתבצנו רבים, הרבה, רצפה חזקה מתחיל סוף סוף להשתעמם, יש את המקורות האחרונים של הפיתוי וכאילו אתה מוצא אותם.

בנות לעולם לא יודעות אמצעים, נראה שזה לא רק לאהוב, ויושם. נראה להם שאם תשומת הלב שלהם לגברים יהיה, כפי שרבים מאיתנו כל הזמן, יתר על המידה, הם בהחלט לנסות את התוצאה שלהם. אבל עם כל אחד מהסוג הזה, המבחן של המוזרי מאבד כל רצון להמשיך, לשים אותו מעט, להתפתח עם הבנות כל שיחה. אני נעשה משעמם, ציד את הרגשות האחרונים, הרגשות והאחרונים ביותר על עצמם. דירות דיסקרטיות בקריות

איך לסיים להיות כמה מאיתנו אומר כל הזמן פולשני?

כל נערה יש בהחלט חייב להיות תחושה של היתרונות שלהם, כמו כולם יודעים, עקרונות מסוימים שאין להם זכות להיות, לשבור לא אדם. אישה מחויבת להיות גאה, למשוך תשומת לב לאדם על עצמך, אבל לא להגשים את כל הצוות שלו. שלך נבחר הוא נאלץ להיות הזמן האישי שלו כאשר הוא מסוגל לעשות כל מה שהוא רוצה, ולא מה שאמרת לו. גברים לעולם לא מצליחים להציל את ההתלהבות שלהם ואת אהדתם על הבחורה הזאת, שבדרך כלל, תהיה כל רגע, בסופו של דבר, תזכור אותו שהיא התחילה להשתעמם, מצפה להשתעמם, מצפה שההתלהבות של הגברת היא הרבה יותר.

גברים הם טורפים ורק להם להחליט איך להתנהג במצב אחר, איך להגיע לגברת ופשוט להתפתח. אם הגברת לוקחת את היוזמה כולה, האדם הוא פשוט מבדיל באופן אחיד, הוא לא נעשה סקרן, משעמם וחסר משמעות. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב כי נערות מתמשכות לעולם לא יוכלו להגיע fura ביחס לגברים, אם הם אף פעם לא לשנות עמדה. לקבלת תשומת לב רבה יותר מן המין השני, בנות חייבים להבין:

  • אי אפשר למלא כל סצינה אישית.
  • אדם חייב להראות יותר התלהבות.
  • בכל מקרה שאנשים לא יכולים לשמש להביע, תחילה לעשות את הרגשות שלהם.
  • אצל נשים, הוא חייב לשמור על הענבים בסוף היחסים.
  • החבר'ה סובלים מתשומת לב מנשים יקרים מדי, במיוחד, אם זה לא הדדי.
  • כדי להגיע לפורור בחיים ולהכיר את הגון, וכמו אדם עשיר, אתה צריך להראות תחושה של פעולה בכל דבר, להתרחק התמדה שלך. ואכן, אדם חייב, באופן כללי, להרגיש את הכוח לפני השותף, אבל הוא צריך להראות לו תשוקה גדולה יותר ולהיות יוזם של כל הפגישות והיחסים.

    Просмотров: 106 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar