11:21
כיצד לבחור גודל קונדום - ידני לגברים

סקס צריך ליהנות תחושות נעימות, אבל הכי חשוב - זה צריך להיות בטוח. איכות המין תלויה בגורמים חיצוניים רבים, והקונדום מתייחס לאחד הראשי. לא כל הגברים יודעים איך לבחור את גודל הקונדום, ובגלל זה תלוי במידת הביטחון של יחסי מין.

התוכן של המאמר

1 כיצד לגלות את גודל החבר 2 האם הערך של החומר? 3 טיפים כיצד ללבוש קונדום

בעת בחירת סוכן מגן זה, זה צריך להסתמך לא רק על היצרן ואת המחיר, אלא גם לדעת בדיוק מה גודל יש צורך. גדול מדי או קטן מדי יכול להחליק מתוך הפין או הפסקה, להגדיל את הסיכון של הריון או שידור של מחלות.

בעת חיפוש הכרחי אמצעי מניעה רבים לפעמים לא מבינים כי הגודל שלו הוא הרבה יותר חשוב, איך זה רזה, או מעבה, או אולי אפילו ארומטיזציה. למעשה, גודל הקונדום הוא הקריטריון העיקרי בעת רכישת ה- IT. אבל רבים מתגעגעים לעובדה זו, הם רצים על כנפי האהבה בית המרקחת הראשון לקנות את הדבר הראשון שהם מציעים להם.

עם זאת, הגודל של קונדומים יש פער מיצרנים שונים. מהו "רגיל" עבור מותג אחד יכול להיות "גדול" עבור אחר, מה שגורם לקשיים איך לבחור את הגודל של הקונדום. אבל, אם אדם יודע בדיוק מה גודל הוא צריך, ואז למצוא בכושר לא יהיה קשה במיוחד.

אורך המוצר מצוין על התווית, רוב המפיקים הם כמעט אותו דבר, אבל לא רבים יודעים כי רוחב והיקפו של החבר הם ההיבטים החשובים ביותר בעת בחירת סוכן מגן מתאים. אל תשכחו כי גודל הקונדום צריך תמיד מתאים את גודל הפין שהוקם.

כיצד לגלות את גודל החבר אני

כדי להרים נכון אמצעי מניעה, אתה צריך לדעת את אורך, רוחב ואת היקף של חבר. היקו הוא מרחק סביב חבר. רוחב הוא קוטר.

Esquiters מוכן רוצה לעבוד עם העשירים של ישראל. הם תמיד חסרי עניין ונכונים. אבל זה בדרך כלל לא רק רגעים מוצקים בעת עבודה.

אורך - מרחק מהבסיס עד מאוד ראש טיפ. כדי למדוד נכון את חבר הזכר, אתה צריך לבצע הפעולות הבאות:

אורך:

צרף מדידה סרט לבסיס החבר שהוקם ולחץ על עצם הערווה עוד למדוד עד סוף הראש. צריך לדעת את השומן תת עורית לפעמים יכול להסתיר את אורך האמיתי של הפין.

עבור היקף:

לעטוף מדידה סרט סביב החלק העבה של החבר ולתקן את הנתונים.

עבור רוחב:

לקבוע את רוחב הפין אתה יכול גם אוהב את קוטר המעגל. כדי לעשות זאת, זה מספיק כדי לחלק את המתקבל את גודל ההיקף למספר PI (3).ארבעה עשר). התוצאה תהיה רוֹחַב.

להחליט עם המדויק את גודל האיבר המיני, בעת רכישת אמצעי מניעה, זה מספיק כדי לבחור את זה טבלה שכל יצרן מציע לסחורה שלו. דירות דיסקרטיות בצפון

רוב הקונדומים יש מידות סטנדרטיות: 180 מ"מ באורך 53 מ"מ רחב (± 2 מ"מ גְמִישׁוּת). עם זאת, יש כאלה שיש להם גדלים קטנים יותר. אורך שלהם זה 170 מ"מ ורוחב 49 מ"מ (± 2 מ"מ של גמישות). בנוסף, יש להם צורה אנטומית לגישה טובה יותר עושה איברי המין של גברים.

עושה את הערך של החומר? 2

קונדומים עשויים מחומרים שונים. כיצד לבחור קונדומים? אחד החומרים המשמשים ביותר הוא לטקס, אבל כמה יצרנים מציעים חלופות ללא לטקס עבור אנשים עם אלרגיות או עבור אלה שמחפשים מגוון.

חומרים אלה כוללים ב עצמי:

פוליאוריתן. אמצעי מניעה מהחומר הזה הם האלטרנטיבה הפופולרית ביותר מוצרים לטקס. פוליאוריתן דליל לטקס מבלה חם. פוליסופרן. Polyisoprene - החומר הקרוב ביותר לטקס, אבל אין כימיקלים שיכולים לגרום לתגובה אלרגית. זה עבה יותר פוליאוריתן, אבל למגע רך ופחות כמו גומי. מוצרים החוצה Polyisoprene נוטים למתוח יותר מאלה מיוצרים מ פוליאוריתן. עור כבש (עור אמיתי). הממברנה הטבעית היא אחד החומרים העתיקים ביותר (קרום מעיים כבשים). חומר רזה, עמיד, מתכלה לחלוטין ובכן מבצע חום. אבל בניגוד חומרים אחרים, זה לא להגן מפני STI.

טיפים כיצד ללבוש קונדום 3 כראוי

בחר את הגודל הנכון של אמצעי מניעה - הרצפה של המקרה, זה לא פחות חשוב לדעת איך ללבוש קונדום.

אסקרטים מוסמכים רוצים לעבוד עם האנשים העשירים של ישראל. הם תמיד חסרי עניין ועדין. עם זאת, זה בהחלט לא צד אחד חיובי בעבודה.

כלי הגנה זה חל רק פעם אחת לפני המעשה המיני.

דבר ראשון זה זה צריך להיעשות, זה כדי להבהיר את חיי המדף של המוצר. בדוק על ידי זמינות של חורים או נקבים. אם המוצר הוא נוקשה, דביק או יבש, הוא הבא לזרוק. חֲזִית שימוש יש להסיר בקפידה את עטיפה, מעט משיכת את המקום של לחתוך. אין להשתמש כדי לעשות עם השיניים או חיתוך פריטים. לֹא להסתובב החוצה. סוכן המגן צריך להיות בחוץ. נוסף לסחוט את החלק העליון של הקונדום מראש להזיז את הבשר הקיצוני, שים אותו על ראש הפין. להשאיר קצת מקום למעלה תן לזה ללכת שם זרע. לאחר, בעדינות לפרוס את אמצעי מניעה סוף לתחתית החבר.

Просмотров: 112 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar