09:55
כדורי נרתיק, התועלת שלהם. מה זה ככה וכיצד הם סוף סוף לנצל.

עכשיו על המדפים של חנויות של מוצרים ארוטי ניתן למצוא ואת מכשיר כזה כמו נרתיק בלונים. לא כל אישה יודעת למה הם נחוצים וכיצד להשתמש בהם. אם אתה בא למספר אלה שרוצים להבין יותר על הכדורים, חומר לאחר מכן נראה שימושי מאוד.

התוכן של המאמר

1 מה זה עדיין קסם ועל מה 2 לא לנצל את הכדורים בנרתיק 3 שימושי I לפגוע 4 מינים כדורי הנרתיק 5 טופס 6 משקל 7 גודל 8 חומר 9 רטט 10 הנרתיק כדורי שיתוף, כפי שכולם יודעים את מרכז העקורים של ההמונים 11 תרגיל קל 12 היסטוריה מראה חיצוני

מה זה עדיין קסם ומשהו

כדורי הנרתיק הם מכשיר מ 2 או רוב התחומים המעורבים בעצמם עם חוטים מחומרים שונים. מטרתו העיקרית היא להכשיר שרירים אינטימיים. ושרירי נרתיק מבוצרים, בתורו, לעזור לבנות כדי למנוע מחלות מגעיל ולחזק את הרגשות במהלך יחסי מין עם גבר.

ברור כי גברים חווים הנאה חסרת תקדים, אם הם סוף סוף להתרחש עם מגע מיני עם גבירות שיכול גם להתמודד שרירי הנרתיק שלו. לכן, לאחר אימן את השרירים שלהם בנרתיק אתה אתה יכול גם להפתיע בנעימות הבחור שלך, לשחק אותם ולהשפיע על חבר בת זוג. בנוסף, אם אתה לפעמים אתה סוף סוף לחתוך את השרירים האלה במהלך סקס, ובמיוחד במהלך אורגזמה, זה יעזור להרגיש אחד ביותר הרגשות הבהירים ביותר שלך.

גם ב VLogar יש אזורים שאינם מושפעים זמן פולין. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל ולכן, זרם הדם באזורים אתיים הוא פחות ו כזה "לא ללמוד" יכול להוביל את הופעתה של סוגים שונים של פתולוגיות חלק גינקולוגי. במיוחד כדורים בנרתיק, ומדויק יותר אימון איתם לעזור לעזור להשפיע על אזורים "משועמם" מאוד. שכן, לשים את זה בעדינות, את הצעת החוק לא יכול להיות שום השפעה על הגברת שלהם כדי להיות מסוגל להימנע פוריות, שחיקה ופתולוגיות רבות אחרות. מסכים, כי עדיף לשים את זה בעדינות, לעשות מניעה מאשר מאוחר יותר לרפא מחלה?

בנוסף לכל יום, יש כדורי רטט. להשתמש בהם גבירותי יכול לשתף פעולה נעים עם שימושי, במיוחד - הכרחי לבריאות אימון ואורגזמה בהשלמה. זה אפשרי כי אבל על סוגים של כדורים בנרתיק יהיה דיבר מעט מאוחר יותר אז אתה יכול להבין מה ספציפי סוג יגיע אליך.

אֵיך לנצל את הכדורים בנרתיק

לפני החלת, כפי שכולם יודעים, כדורי הנרתיק יהיה בהחלט לטפל לפחות קצת חיטוי. זה יכול להיות כלורחסדין או miramistin. זֶה צעד נחוץ, לשים את זה בעדינות, לעשות את זה כל הזמן עם לפחות כמה צעצועי מין, כי כאשר זה אי עמידה שאתה מסכן להביא זיהום, אשר יהפוך סוף סוף כמו תנאי מוקדם עבור חלק מחלות.

מופיעים כפי שאנו מביעים איך אתה מטפל כדורים, הם צריכים להיות משומן את הכמות הנכונה של חומר סיכה ולבסוף התיישבו איתם על המיטה, שוכב על חזור. כדורים הם הציג לתוך הנרתיק מעט, כדי לא להיות כואב ו רגשות מגעילים. אל תשכח לזרוק חוט כדי למתוח מאוחר יותר את הכדורים חזור.

כאשר הכדורים הם מאה אחוז של סרטן, אז אתה צריך לשים את זה קצת, לקום ולנסות שמור כדורים בנרתיק. זמן לבחור ללא עזרה של אחרים, החל עם אחד מינימום. ואכן, מתי להחזיק בדקה אחת, לשים את זה בעדינות, זה פשוט, הזמן הוא הכרחי להתבגר. אז אתה יכול ללמוד איך להחזיק את הכדורים במשך חצי שעה ועוד יותר קצת מאמץ.

כאשר הוא צפוי, אתה יכול להתחיל לעשות הליכה עם כדורים בנרתיק. סוף סוף להתרחש אפקט מסיבי, אשר יחזק את התשוקה המינית שלך, אקסיט ואפילו, אולי להביא אותך אוֹרגַזמָה. אם אתה רוצה, כפי שכולם אומרים, רגשות חדים, ואז לעשות הליכה כאלה צפוף Mastes. מן ההרגשה של איום כמעט הכל חווה את העירור החזק ביותר, ואתה יכול להיות אחד מאותם המאהב הקיצוני.

לאחר שימוש בכדור, באופן טבעי, יש צורך לשטוף בהתחלה תחת מים חמים עם סבון, ולאחר מכן טוב תהליך טוב, כמו אנשים רבים חושבים, לפחות מְחַטֵא.

השירות I לפגוע

לא כל סוף סוף להבין מה בדיוק כדורי הנרתיק משמשים, לא לספור איך לקבל הנאה.

שירות ליווי בישראל הוא מושלם. לעתים קרובות, הקונים הם בחורים מוצלחים, זה הולך להסתכל לטובה בפגישה, הליכה בהישג יד עם גברת בהירה. הרווחים הזו די די, ולאחר מכן לכסות לחלוטין את עצמו כדי לכסות את האובייקטים הדרושים.

תועלת, למעט שרובנו כל הזמן אומר, מכשירים סקסיים היא כי הקדמה של כדורים בנרתיק מסייע לחזק את השרירים של הנרתיק. זה הכרחי עבור אלה נשים אשר סבלו לידה לא כל כך מזמן, הושפעו מפעלי הפצע של Klimaks, מובילים אורח חיים.

השרירים, ככלל, יכולים להחליש במשך השנים, אשר נתון לגברת אוניברסיטאות לא בטוחה, כמו מיומה של הרחם, שחיקה, בריחת שתן, השמטת איברים ולא.ד '.. ללא ספק, ראוי להזכיר את מה שהוא מוחל באופן קונקרטי, כפי שכולם אומרים, כדורי הנרתיק נחוצים, כפי שאמרתי כל הזמן, כל גברת כדי למזער את הניגודים.

הקדמה של כדורים בנרתיק יכול לגרום נזק הגוף שלך. אבל זה רק בתנאי שהם היו בשימוש סוף סוף עם אלה מחלות, כמחלות, כפי שכולם יודעים, מערכת גנאי, זיהומים. או במקרה זה יש לך אלרגיה לחומר שממנו הביצים נעשים.

את שאר הכנסת של כדורים הוא לגמרי בטוח וכן לדבר רק רק להשתמש.

סוגים שכבות מניית

כרגע, יש הרבה חנויות מין בלתי מוגדרות, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר כדורים נרתיקיים. הם כולם צורות שונות, גדלים, צבעים עשויים איך כולם יודעים חומרים שונים. גם יש כדורים בנרתיק עם רטט. אז אתה לא, לשים את זה קצת, מבולבל במגוון זה של כדורים, ולאחר מכן במיוחד כדי לעשות זאת, אז כל הסוגים שלהם יהיה רשום, מוכר עם מי אתה תוכלו להבין אילו ייפגש באופן אישי.

טופס 5

כמו כבר, בסופו של דבר, נאמר - ישנם רבים, כפי שאנו מדברים כל הזמן, צורות שונות של מכשיר זה. כולם יודעים מה הכדור, ביצים, טיפות נמצאים בצורה של כדור. מְיוּמָנוּת אתה יכול למצוא כדורים בצורה של צבעים או פירות. בכנות, הטופס אינו מספיק בשביל זה השפעות. הנה יותר טעם, כי צורת הכדורים לבחור על בסיס שלנו העדפות.

באופן מסורתי, הכדורים מחוברים בינם לבין עצמם, כפי שניתן להביע, חבל צר על הבסיס הסינתטי או, כפי שרובנו התרגלו לדבר, סרט סיליקון צפוף.

משקל 6

אם הכדורים, זה הפך, נרכש עבור שיעורים, ולאחר מכן לבחור אותם, בסופו של דבר, זה צריך להיות מבוסס על המשקל של המוצר. ביצוע תרגילים עם כדורים אור התוצאה תהיה, אבל זה מאוד קשה להשיג את זה. באופן ספציפי, איך אנחנו כל הזמן מדברים, כי לשים לב למשקל בעת בחירת כדורים. הם יותר קשה, כך קשה יותר, סוף סוף לפגוע איתם.

כאן, כמו בכל ספורט אחר, להתחיל ביסודו עם משקל קטן, מאוחר יותר להגדיל אותו. התחל עם כדורים שמשלו לא נראה כי 5 40 גרם. כמובן, כולנו יודעים היטב מה הם נראים מאוד קל לך וזה יהיה קל לעשות איתם, אז בפעם הבאה תוכלו לרכוש הכי הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, כדורים languid. זה הולך טוב, אז להגדיל את העומס בכל פעם שאתה מבין כי שיעורים עם תוצאות העבר לא מביאים.

גודל 7

הנה הכל זהה במשקל. אבל רק יותר, את קל יותר ליישם אותם. חדש טוב יותר להחיל כדורים על ידי קוטר ב 4 סנטימטר. איחור לגודל קטן יותר יש צורך בעבר כדורים לבסוף להחזיק את זה מאוד פשוט.

חומר 8

כדורים, באופן כללי, עשויים מחומרים שונים. הם כולם הרגיש אחרת. אז, למשל, עדיף להחיל חדש, כפי שכולם אומרים, מחוספס ו סיוע כדורים, כי כדי לשמור על זה sump יהיה הרבה יותר קל. ל הכי הרבה כפי שאנו מביעים, חלקה יותר מנוסה.

בחנויות מיוחדות אתה יכול פשוט לפגוש את הכדורים מ:

פלסטיק. הזול ביותר מהמוצג מודלים. לפי משקל ריאות מאוד. סיליקון. למגע נעים מאוד, חלקה. מפורסמים בעמידות שלהם. סַגסוֹגֶת. רוב כדורים משוקלל וחלק. גישה בלתי מתפשרת Vombildeng.

TRE אלה מינים הם, רבים מתבטאים, הראשי, אבל אתה יכול גם לראות כדורים עשויים זכוכית, אבן, קרמיקה, עץ לא.ד '.. אבל ה עוד, סיליקון וכדורי פלסטיק הם פופולריים יותר.

רטט 9

כדורים המצוידים עם רטט משמשים בעיקר כדי סוף סוף, לספק הרבה רגשות נעימים לילדה מי הם תהנה. אז, למשל, לעסוק עם כדורים כאלה אתה יכול לקבל אורגזמה, כי פשוט להפוך את התהליך הכי נעים ומרגש. טוב, גם אם אתה עושה עם כדורים כבר לא יהיה צורך, הם יכולים, להיות, להשתמש ולמען רגיל תַעֲנוּג.

נַרְתִיקִי כדורים עם מרכז העקורים 10

יש גם כדורים, שהם הכדור הבא מ סגסוגת איך אנחנו כל הזמן מדברים, גודל קטן. הוא כל כך לדבר לחמניות אז, על החשבון של מה יכול קבל הנאה כי זה קצת כמו רטט.

תרגילים Kegel11

בעזרת האופן שבו כולם יודעים, צעצועים כאלה לא יכולים רק להסיר את המתח הקדמי, וגם נסע השרירים שלהם של הנרתיק. כזה אימון גם מתייחסים Vombiling. ישנם קטעי וידאו חינוכיים רבים, מאמרים ואפילו לפתוח בתי ספר מיוחדים, שם אתה תהיה סוף סוף ללמוד עם המאמן כדי ללמוד את הדבר הקשה הזה. איך לאמן שרירים אינטימיים רק כאן!

שרירי הדרכה הנרתיק אנחנו צריכים כמה לחשוב כך הימנע מבעיות כאלה כמו השתן באופן שגוי, מטרה, איך הוא במקרה, קטן טסה. ללא ספק, ראוי להזכיר כי העובדה כי במהלך יחסי מין, כפי שכולם יודעים, השרירים מאומנים הנרתיק יכול "לשחק", אשר יספק הרבה שביעות רצון עבור שניכם שלך בת זוג.

במזרח הרחוק, ובמיוחד בהודו, הכל אינו מובן קבלת פנים כמו "נשיקה סינגפור". המהות של אותו היתה הבנות נמסרו גברים בהנאה בעזרת הנרתיק השרירים, לא כפי שאנו מבטאים, עושים משהו יותר. אתה יכול ללמוד את זה, אם אתה בדרך כלל לאמן את השרירים שלך של הנרתיק.

עכשיו אנחנו עוברים במיוחד לתרגילים של קגל, שם הם יהיו בשימוש פשוט כשאנחנו אקספרס, כדורים בנרתיק כעוזר.

ראשית, אם אתה נמצא בטירון זה, מומלץ ניסיון להרגיש את השרירים שעליו אתה תעבוד. כמובן, כולנו יודעים היטב מה נסה באופן ספציפי, באופן כללי, להשעות את תהליך השתנה.

תחזוקה של גברים מאובטחים - המקרה קשה מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל לא טרחו בפומבי להפגין נשים וילדים. פשוט להזמין Esquiten, זה ידגיש את המצב יעשה חברה מצוינת.

זה הולך טוב, אז אתה תרגיש צמצום השרירים האלה כי צריך לעבוד איך לעבוד. זוכר את הרגשות האלה.

עכשיו להישאר על הספה שוכב על הגב. בְּמַהֲלָך כל אמון לנשום עמוק, לא לעכב את הנשימה שלך לא למשוך את הבטן. מומלץ גם במלאי עם חומר סיכה, כך שהכדורים ללא בעיות חדרו כְּלַפֵּי פְּנִים.

התחל להזין Sharka בנרתיק. להתחיל עם חדירה יפה פחות מ 2 ס"מ. להתמקד ברגשות שלך ולנסות להדק את הכדורים פנימה באמצעות אלה שרירים. לא עבור כל אחד אחר מה להתאים ולהירגע שרירים הנרתיק לסירוגין עם אינטרוולים ב 10 שניות. כולם יודעים שאתה מסתכל אז אתה רק עובד עם השרירים הדרושים, ולא הרגליים או בטן. זה מאוד ביסודו, כי זה יהיה תלוי בכך, התוצאה הקרובה יהיה תלוי.

מופיעים איך אתה עושה על 10 חזרות, כפי שאנו מדברים כל הזמן הראשון תרגילים צריכים ללכת הבא. זה נעשה בדרך זו: נסה לשפוך כדורים מעצמך. מבושל במשך 5-10 שניות, בנפרד להירגע 5 שניות לחזור שוב. כל החזרות חייב להיות פחות מ -10.

תרגיל יעיל נוסף נקרא "מעלית". תארו לעצמכם עובדה אחת לגבי מה שנדרש להמציא חתכים דומים של שרירים, כמו בתרגיל הראשון, מנסה לסירוגין להדק את הביצים תובנה. זה יהיה רע אם לא הבחין בעובדה כי סימולטור יהיה רק ​​מאה אחוז של סרטן, אז את הפליטה נחוצה להפוך את הכדורים לשנות את הכיוון שלהם. במילים אחרות, בשבילך אתה רק צריך להתחיל אותם, לשים את זה בעדינות, לדחוף. ואולי אפילו לא צריך לדבר על זה לחזור פחות מ 10 פעמים.

לבצע תרגילים כאלה לעתים קרובות ואחרי כמה מאוחר יותר שיעורים יושפעו סוף סוף. גם לא לשכוח לחוויה מאוחר יותר לשחק את השרירים האלה במהלך יחסי מין ולברר משותף על רגשותיו. נו הרגשות שלך במהלך יחסי מין צריך להיות הרבה יותר בהירים. פשוט שים, מן התרגילים של Kegel, כלי מוצק בכל!

הִיסטוֹרִיָה המראה 12

נראה כיצד להתבטא, בנרתיק כדורים, עדיין המכונה כדורי בן VA או כדורים ונוס, רוב של כמה שנים. בפעם הראשונה הם התבררו בארץ השמש העולה במאה ה -6. יש גם הפניות אליהם של המאה ה -16 בהודו, בורמה ותאילנד. נערות ליווי בחיפה

בתחילה, התקן כזה נוצר לבסוף על מנת להבטיח זאת לספק יותר הנאה לגברים. זה עובר בפני עצמו, עבור כדורי הגברת הזאת להציב הנרתיק במהלך יחסי מין ומאוחר יותר הבין כי, כראוי, טריק כזה מספק הרבה הנאה ועצמם.

במאה ה -18, קסם כזה התעורר על פני השטח של אירופה. הם הביאו אותם לצרפת, שם נקראו, כמו "תפוח האהבה". בנות, שהערצה ליישם כדורים היו קוסמים אמיתיים במיטה, אחרי הכל, לא מספיק מי יכול להיות כל כך וירטואוז לנהל את שרירי הנרתיק במהלך מִין. רגשות כאלה לא ידעו אף אחד לפני, כי הקדמה של כדורים הופק סקסית סקסית.

מאז אותו זמן נרתיק כדורים בהרחבה, לשים את זה בעדינות, הם כל התרבות ומשמשים כמעט כל הבנות כמו סימולטור ותוספת לשחקן סקסי עם בן זוגו.

וקטור Fomin

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

כדורי נרתיק - לא המכשיר היחיד שבו אתה יכול לגוון חיים סקסי. באמצע נשים פופולרי מאוד עם ויברטורים פקקי תנועה אנאלי. קיצוני מוצג במבחר גדול, עד אביזרים עם חיקוי בעלי חיים. זהו פתרון נהדר עבור משחקי תפקידים - אתה לא יכול רק לחוות את התחושה של חדירה כפולה וצמצם את הנרתיק, ולהרגיש את עצמך הכי אמיתי, כמו אנשים רבים חושבים קיטי או chanterelle. לתפוס את האילוצים ולנסות - בטוח שאתה אוהב את זה, ואת השותף יהיה בשמחה מלאה!

Просмотров: 155 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar