13:07
הידרדרות מין ביחסים ארוכי טווח: כיצד למנוע את הבלתי נמנע

יש השקפת עולם כי להרוס את איכות המין ביחסים נופל. באופן טבעי, זה לא על כל זוגות.

בישראל אין אזור דעות קדומות, ואילו ההצעה באה בפעילויות בסוכנות ליווי. גברים מקומיים ניחנים הגדרות מוסריות גבוהות. כולם מודעים לכך שהאסוגר רק מלווה את הלקוח באירוע, תומך בשיחה ובלווה בכיתה VIP לשמש אינדיקטור למעמד הציבורי.

כמעט כולם ממשיכים לעסוק אהבה, וכדי לשים את זה בעדינות, נהנה ממנה. אבל עם הזמן של אבק תשוקה סוף סוף ללכת לירידה. מחקרים מראים כי הזמן הוא באמת מושפע עבור איכות מינית, אבל זה הפחתת הוא פחות כמעט כל.

התוכן של המאמר

1 תדירות נגד רכוש 2 דפוס פופולרי 3 מה מחמיר במין לאורך זמן? 4 איך לחסוך יחסי מין עם טריים ומרגשים

תדירות נגד איכות

לפני שאתה מעמיק באיכות המין, אתה צריך להתמודד עם ההפסד תדירות בחיי סקסי. בהחלט, תדירות סקס זמן רב היחסים עם הזמן למעשה באופן טבעי, זה התחיל ליפול. כמה אנשים יודעים שכאשר שני אנשים להתאהב זה בזה, הם חווים אופוריה. אבל תקופה כזו ממשיכה חצי שנה לפני שנתיים. לאחר פקיעת תקופה זו, תדירות המין מגעים נפילה. זה קורה מכמה סיבות:

נעלם חדשות. הדברים החדשים ביותר גורמים לגלוש ברמת הדופמין בדם, אשר קשור קשר הדוק עם תשוקה סקסית. זה הולך לשלום לעצמו מפחית דופמין. עם הזמן, כאשר אנשים נהגו להביע, הצמא סקסי נופל, ותדירותו נופלת. פנטזיה לבסוף נחותה למציאות. השותפים החדשים ביותר עבורנו, כפי שכולם יודעים, "זרים יפים". בכללם לחלוטין ובלתי מבוטל. בפעם הראשונה ביחסים, אנשים משמשים להסתכל זה בזה באמצעות משקפי רוז. אבל עם הזמן, כאשר הם פשוט להיות מכירים טוב יותר, חובבים חייבים לעמוד בפני פגמים זה לזה. אהבה וחיבה יכול להעמיק, אבל הפנטזיות הראשוניות להיעלם, מוחלפים על ידי הריאליסטי ביותר, הכי הרבה, כמו מוצקות אמביוולנטית. כמובן, כולנו יודעים היטב מה כל זה משפיע על תדירות המין.

לפלוש לחיים. בפעם הראשונה, שותפים הולכים ככל האפשר כדי לתת אחד לשני. אין ספק, ראוי להזכיר כי תשלום חשבונות, חינוך של ילדים ושאר התחייבויות להקטין את תשומת הלב של אוהבי אחד לשני. סקס הופך להיות כמו אנשים המשמשים להביע שגרתית. יחסים ראשונים סקס חדש, טריים ומרגשים. כי אבל הזמן הופך את החידוש ואת החדות בחיי היומיום.

אם התשוקה המינית של שני השותפים מקטינה באופן סינכרוני, ואחר כך יחסים, באופן כללי, נשאר נהדר. אבל, בדרך כלל, כפי שרובנו התרגלו לומר, השותף הראשון הוא ליבידו ירידה, והשני עדיין נשאר סוף סוף לא יודע שובע. אם ההבדל הזה חזק נחמד, עובדה זו, באופן כללי, יכולה להיות סיבה להתנגשויות. הבדלים ברצונות יכול להפחית אנשים מהנפש, ועכשיו זה נחשב איך כולם יודעים, ההנחה העיקרית כי זוגות מטופלים למטפלים מין.

דפוס פופולרי 2

ניתן לטעון כי איכות מינית מחמירה על ידי אותו הדבר סיבות שתדירות. אבל זה יכול גם להיות טען כי איכות המין משופרת בשל כמה מאיתנו כל הזמן אומר מה קורה זה לוקח. כי נושא זה גורם הרבה סכסוכים, סוציולוג ממכון ואגנר על סטון איילנד, ניו יורק, החליט 1550 זוגות נשואים. תארו לעצמכם עובדה כי סקר זה בוצע ברומקה סקר ציבורי בתחום הבריאות והחיים החברתיים שבוצעו במכון שיקגו. כולם יודעים על איך להגיד, איכות המין היא באמת נופלת, אבל לא כמו שזה נחשב בחברה. נערות ליווי בראשון לציון

מה מחמיר במין לאורך זמן?3

ראשית, משך הפעולה המינית. תארו לעצמכם עובדה אחת על מה עוד המקרים ממשיכים, לפחות מתמשך את תהליך המערכת. גם נשים הודה כי בנישואין רמת אורגזמה ירידה. כמעט כל הגברים לא סקירה כי, ליהנות, רוב הגברות צריך גירוי דַגדְגָן. זה באמת רוצה להדגיש את העובדה שאני סוף סוף לעזוב גברת לא מרוצה כי הכל יותר דוחף לרכישת ויברטור.

אם הם מסתכלים מהצד השני, אז ככל שהמקרה ארוך יותר, כך טוב יותר איכות כפי שאנו מביעים חיי מין. ואולי אפילו לא צריכים לומר כי שהייה ארוכה נמחקה יחד גבולות איפה השותפים כבר לא להיות ביישן, כולל סקס בדיקות: תנועות חדשות, מקומות, צעצועים, תחתונים ומוצרים חדשים אחרים. אבל חדשות, ברור, יש השפעה מועילה על איכות החיים האינטימיים.

איך, זה הפך, שמירה על סקס טריים ומרגש 4

עכשיו, כאשר אנו מודעים לכך שהוא מוריד איכות מינית, לעשות טוב יותר זה קל:

להיות לספק חיי היום - יום.

שירות ליווי בישראל משולם באופן מושלם. לעתים קרובות, הלקוחות הם בחורים משגשגים אשר מבקשים בהצלחה להסתכל על החגיגה, הליכה ישירות מתחת לטפל עם ילדה מרהיבה. הכנסה זו מספיקה, כך שזה לגמרי לספק באופן אישי כל הדרוש.

נסה איך אנחנו כל הזמן לדבר, את הדברים האחרונים: עיסוי רגל, מקלחת שיתוף פעולה או אמבטיה, נרות ארומטיים, חומר סיכה, צעצועי מין - כל הדברים האלה - PANACEA מ Ragininism. לעשות אהבה איך רובנו רגילים לדבר, מקומות שונים, דן בזמנים שונים. חידוש מגביר את הדופמין ומין. כולם יודעים כי זו הסיבה סקס בבתי מלון באופן מסורתי חם יותר מאשר סקס בבית. מעריך דַגדְגָן. ייתכן גם כי גירוי הדגדגן חשוב יותר עבור נשים מאשר סקס נרתיקי. העובדה היא שכמעט כל הנשים אינן מסוגלות סוף סוף להרגיש אורגזמות בנרתיק. הגירוי של הדגדגן הוא כערובה של אורגזמה. אל תעשה לי על זה.

באופן טבעי, לא להזניח דיונים. ואכן, הדיון וזיהוי הבעיות - זה צעד ענק לקראת להיפטר מהם. וזכור כי סטריאוטיפים נהרס. אז למה הם לא, בסופו של דבר, לפגוע בהם, ובסופו של דבר, להוכיח כי סקס ארוך היחסים יכולים להביא עוד אורגזמה מאשר בטווח הקצר קשרים?

Просмотров: 787 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar