17:57
גסות והנאה של הבלתי נשכח, כפי שכולם יודעים, סקס מוצק

בעבר, זוגות עשה אהבה ... ישירות - אהבה. ראוי לציין שזה נשיקות נלהבות, מילים רומנטיות, נרות מהבהבים או אור כוכבים, מוסיקה רומנטית, זוהר, איך להתחיל להביע, עיניים מאושרות. זה טבעי מצוין, אבל נשים מודרניות נזקקות בעיקר כמה סובייה ארוטית אחרים.

התוכן של המאמר

1 ידיים נלהבות בשיער גבירותיי 2 מילים מלוכלכות 3 עבדים IT! 4 צוואר נלהב היקף 5 לא לגעת בי, עירום!

לאחר צפייה כזה "אהבה מלודרם" כמו "9 וחצי שבועות" ו "50 צבעים אפורים", הגברות קראו כמו זה, לשים את זה קצת, אתה רוצה את אותו יחסים נלהבים, חריפה עם חם, כמו אנשים רגילים שותף אקספרס. כדאי להקצות כי לא כל הבנות משתוקקות לפתר, אבל סכום בלתי מוגבל למדי, כפי שאנו מביעים, גברת הגון, הם רוצים לאמץ את התשוקות שלהם, הם פגעו בהם, "נענש" כמו ילדה "מלוכלכת" קטנה.

סקס קשה הוא רק לובש אופי מעניין למדי: זה מרגש, נותן מקסימום של זיכרונות וברגשות בהירים, מביא מקררים של שותפים ולבסוף עושה סקס רווי, חושני, כמו כולם מובנים, בלתי נשכח. לכוון את תשומת הלב לעובדה כי כדי לממש את היופי, כפי שכולם יודעים, יחסי מין גס אפילו לא קשה אפילו חדש. יש לציין כי הדבר העיקרי הוא לפעול בביטחון, ובמקביל, בזהירות.

ידיים נלהבות בשיער הנשים

אזור זה מגיב יותר לסטירות כמו כף היד, אז רצועה.שבץ - אדם זרע קטן ייראה אימה ומדליאום. למעשה, במקום השותף הוא גדול בעדינות הגרוע ביותר שלו פילגש הגרון שלו, קצת כמו להעריך את חתיכות הצד של הצוואר, הוא מספק יוצא דופן, בהיר הנאה. תחושה של כוח גברי על עצמו, קצת כוח דומיננטי כפות ידידות נעים לגרון, ממלאת את השותף עם ארוטי בהיר רגשות.

תחושות מתוקות של נשים, בסופו של דבר, מגבירה מניפולציות כה נלהבות.

אדם, באופן כללי, לא צריך לשכוח כי השיער צריך למשוך, אבל לא, זה הפך, לשלוף. זה הכרחי, בסופו של דבר, בביטחון, אבל זהיר לא לפגוע בצוואר, כיסוי הראש והשיער של בן זוגו.

מילים מלוכלכות

רומנטי, כפי שאנו מבטאים, מילים עדינות הם יפה כמה באים לידי ביטוי, אהבה מכתבים או זמן ללכת לאורך חוף הים. כאשר זוג הוא על מיטה נלהבת, במקום "בחורה אהובה" ו "אישה חלום" שלי, הגברת רוצה גם לשמוע מילים גסות הכתובת שלך בכתובת שלך, לא משולל גסות, וולגריות ומיומנות נבחר mot.

האיש, כמו הרבה של EZO, התרגלנו כדי לקרוא, מבקש מה זה יהיה להגיע משותף, ואת הגברת, לא נבוך, קורא על הרצונות שלו, כמו רבים באים לידי ביטוי, הכי הרבה "מדים מלוכלכים מלוכלכים". יש לציין כי האדרנלין בדם הוא כל כך לדבר, התשוקה, בסופו של דבר, הוא בתשובה, השותפים הרפיוניים שיכורים סוף סוף על ידי שחרור הדדי.

סטירה ב!3

הבנות לא אוהבות לעבור על ידי בחור לא מוכר, מרגישים לחצוף סטירה על האפיפיור שלה, או במקרה כזה דברים עושה בחור מועדף במיטה.

רוסית שאינם פנסים וחוסר פגום של מידע העביר דעה כוזבת כי ליווי הוא משהו, פגום, כך, מה צריך להיות שותק. אבל כאן יש את המידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר במשותף עם זנות.

סטירה על ידי איך אנשים משמשים להביע את הנקודה החמישית, החזה, ואפילו הלחיים נרגשות על ידי שותף, להביא תשוקה נלהבת למדינת אופוריה. לישון את התחת שלך כמו יד ורצועה או ברובע מיוחד, עם כל זה האיש צריך לפעול בזהירות, כדי לא להיות שובה לב לא ליישם גברת פציעות חמורות ורגשות כואבים. שליטה - העיקרון, כמו רבים חושבים כי רכיב במהלך סקס גסות. ציד מאוד להקצות מה יש במיוחד, קלפים אור על לחיים או חזה מבוצעות. ב הזמן, כפי שהוטל להביע, הליך כזה חייב להיות רק להסתכל מאחורי התגובה של הגברת, לא כל אחד מהם כמו גסות כל כך מבוטא.

וכאן כדי "א-און" על התחת, העסק הוא נדיב e. רוב כל תגובה איך אנחנו רגילים לקרוא, זהה מניפולציה התחתונה של הישבן, שכנה עם Lyagkov.כאשר גבר מדבר איתו כחול ומנשק בן זוג, הוא נפל את עיניו בצורה רבה, היא נראית כאילו היא נזרקת על הכתף שלו EI Purr. כולם ברורים לכולם כי זה שווה את זה כדי לשרוף חמישה בשערה שלה בלהט, zoproxtant קצת לראש שלה כדי להפוך מיד, היא הופכת מיד. ליידי גניחות, נאנחת בלהט, מראה את כל המראה איזה תענוג זה נותן כזה תורו של אירועים. הבנות אוהבות כאשר אנשים קבור ידי יד התסרוקת שלהם במהלך נשיקות וחיבוקים נלהבים, ללכת מן המוח כאשר השותף מסובב את הזנב של השיער פרוע ומושך במפגיע לעצמו, סיפוק השותף, והשאירו מאחור.

היקף תשוקה של שאקי

אחרי שהלכתי לחנוק קבלות פנים במין, האיש יכול לשפוך תכננו בצוואר הפילגש לפני צרידות הנואשת וממשיכים לעסקיה הגבריים, לא מבחין איך הגברת הוקס רחוק מן הנאה ותשוקה. קֶרֶן מתינות וזהירות.

בישראל, אין מקום לדעות קדומות, כאשר אנו מדברים על עבודה בסוכנות ליווי. גברים מקומיים יש סטנדרטים רוחניים גבוהים. כולם מבינים, למעשה כי ליסר רק שולח שותף במקרה, שומר את השיחה ואת ליווי מודל בכיתה VIP הופך סימן של מעמד ציבורי.

בשום מקרה לא צריך סוף סוף חופף נשימה מקומות ומרכז חלק הצוואר, שבו גברים נמצאים בקאדיק.

ולא שותף יעשה את זה בסדר, הגברת תהיה על השביעי שמים מן הנאה.

אל תיגע בי, עירום!חָמֵשׁ

בפרט, הבנות אוהבות התנגדות שונות כאשר היא דוחה גבר, והוא לוקח אותה, סוג, כוח. סירות הבחור על גברת, מגבת את ידיה לצדדים, לוחצת את ברכיו עם ברכיו מראה את "להקריב" נשיקות, ללטף ואחרים כמו תמרונים נלהבים.

כשהיינו קוראים, עמדה כזאת, אדם או לא היה צריך לשכוח דיוק לא לפתוח את הברך או לא להעביר את זרם הדם שותפים.

A, אחרת: ביטחון, אי התאמה ו - טוב דֶרֶך! לקראת בולט עדין!

ויקטוריה פומין דירות דיסקרטיות בראשון לציון

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי מין.

את הרעיון של "סקס קשה" יש כל שונה. ואולי אפילו לא צריך לקרוא את זה עבור כמה סטירות על התחת ואת ההצהרה של משפטים מוכתמים במהלך socia - כבר גס. עבור bdsm אחרים, מזוכיזם, מחייב, כפי שכולם יודעים, שיטות כמו לא גסות וקשה. לכן, לפני שתנסה משהו חדש במיטה, כדי לשים את זה בעדינות, לשחרר על רצון של "החיה" שלו, כדי להיות בטוח לבדוק עם שותף, אם הוא מוכן לבדיקות כאלה. במהלך Socia נלהב, זה מאוד קל לסדר מחדש עם המאמצים וליישם את הפגיעה במחצית השנייה כי חותם בלתי נפרד בנפש במשך זמן רב. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל ולכן קשה, סקס גס, גם אתה צריך להתאים בזהירות.

Просмотров: 93 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar