13:07
11 מין תנוחות עבור משולש טוב

אז, כבר עברת את כל שלבי ההכנה, הם כבר דנו מתי ואיפה ... וכאן מופיע שאלה מרגשת מאוד. ולמעשה, בכל דבר "SOU" בשבילך לכל השלושה, כך שזה נוח ונחמד לבוא לכל המשתתפים בתהליך?.. כאן על סקס יחד כל "Kamasutra" כתב, ואם משתנה נוסף הוא הוסיף ..

התוכן של המאמר

1 מעט על הכנה 2 אחת עשרה לשלוש

אל תדאג, הנה כבר אחת עשרה אפשרויות נסעו. להתאים ולבחור עם טעם.

מעט על ההכנה

סקס הוא בעיקרון הראשון על תקשורת, על "בואו למצוא, אנחנו שני נחמד, ואנחנו נעשה את זה". כאשר הכינור השלישי נכנס לעסק, הנושא של תקשורת החריף. לכן, הנה כמה תכונות נפשיות כי ביסודו יודע לפני המעבר פיזיולוגיה ללא קשר.

אל תהר, זה לא גזע עבור אורגזמות, זה כיף, שבו אתה חושב שלוש דרכים לחלק. להתאים את הרגע. עדיף לדון מראש כי עבור כל אחד מהמשתתפים בתהליך מקובל, ומה לא.

לדוגמה, זה יכול להיעשות ככה: לעשות רשימה של פרקטיקות מיניות כמוך, ולשאול אותו מאחרים. יתר על כן, כולם קוראים את הרשימה שלו, ושני אחרים אחראים לתרגול "כן, אני אוהב את זה יותר מדי", "באופן מוחלט לא" או "אולי".

זה יחסוך ממצבים אחרת בתהליך, ובכן, יהיה לעורר, באופן טבעי, סביר להניח שיהיה לך פנטזיה.

תגיד השותפים שלך שאתה אוהב להביא אותך לאורגזמה, ולהקשיב למה שהם אוהבים. זה יעזור לך תענוג תענוג בשבילך.

אחת עשרה עבור Troych2

ובכן, הגיע הזמן של התרגול!

69 + 1

שותף אחד שוכב על הגב על קצה המיטה, ראש אל הקצה. השותף השני שוכב עליו בפוזזיה 69, במילים אחרות, ראשו בין רגליו של השותף הראשון, והרגליים מול פניו. שותף 3 (גבר או גברת עם Strapon) עלויות ליד קצה המיטה מגיע במטרה האחורית של השותף השני, בעוד יונה 1 שלו / שלה הנרתיק או חבר.

נהדר כמו עבור MZHM (אדם אחד שוכב להלן, ואת השני עומד והולך לגברת האחורי של המטרה) ועל חדר הכושר (הבנות דוהרות אחד את השני ב posse 69, ואת האיש נכנס לאחד מהם). אם עבור העדר "69" המסורתי של אימון גופני (אחד שנכחד), אתה יכול להפוך את כל הנטייה של הצד.

סקס שלישיה וירטואלית

גרסה פתאומית כן? ופותח הרבה יכולות בשביל הכיף. לדוגמה, כל שלוש בנפרד, אבל אוננות הכל יחד על ידי וידאו. או משחקים עם כניסתה של ויברטורים על שלט רחוק. לשני שני לקיים יחסי מין בעוד השלישי כדלקמן ואולי נותן הוראות, והרבה דברים עדיין יכולים לבוא.

"אתה הרבה, ואני לבד"

בתור, Sukina ילדים, בתור! מה? זה לא מותג, זה bulgakov.

כי אתה כנראה, אפשר היה לבנות אותו בפורנו: שני משתתפים בתהליך שוכבים על הגב בקרבת מקום, ואת השלישי הולך לסירוגין את הפה שלהם, בעוד שתי שתי יכול לרצות זה את זה בידיו. פשוט בטוב טעם.

פרס: מי הוא יונה יכול להיות גם במצב כפוף, סוג של עבד (Yuna) עבור 2 המארחים בעלי הבעלים ובדומיננטי, כי אחד תמיד צריך לצפות לתור שלך ולעוף מן הסלילים מן הציפייה.

"מקלחת כיף"

מתאים אם יש לך בקתה מרווחת.

גלוי מנוסה רוצה לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. הם תמיד חסרי עניין ועדין. אבל זה כבר לא נקודות חיוביות מאוחדות לעבודה.

לסחוט את כל השלישייה לשעשוע. נשיקות, חיבוקים חלקלקים, מין אוראלי, אתה יכול לעשות אהבה (בזהירות: בחלוקות). זה יכול להיות מצחיק מאוד לח מאוד (אה, שלי). רק רגליים לא לשבור.

רכבת אוראלית

זה נראה כמו "69 + 1", אבל קל יותר לעשות ברמה הפיזית. שותף ראשון (נוח יותר אם זה אישה, אבל אופציונלי) שוכב על קצה המיטה על גבו, מתפשט את רגליו. היונה השנייה שהיא בין לשונה, נשענת על המיטה ושוכבת על שדיה, פלג הגוף העליון. 3-IE עומד מאחורי השני ונכנס למטרה האחורית או בעל פה.באופן כללי, זה נוגע לפחות כמה תנוחה ולפחות כמה סקס עם לפחות כל מספר של משתתפים. הון עתק!

שלוש כפות ברציפות

אל ההצגה המסורתית של הכפות (שותפים שוכבים בצד, אחד לוחץ על השני מאחור ומגיע אליו תכלית אחורית או מוותרת) אלמנט 3 הוא הוסיף לחלוטין. בנוסף תנוחה זו: זה לא מבקש כל אימון גופני ולא bedridge, רק ללמוד, להירגע ולקבל הנאה. מתאים לטפסל עם לפחות כמו סקס. עצה: השתמש חומר סיכה יותר ונסה לנוע באופן סינכרוני - חולה למצוא.

חדירה + גירוי

השותף הראשון שוכב על הגב, עומד על כל ארבע, ו 3 מגיע בשיטה הנוחה השנייה. התנוחה טובה בכך שבשניים עוסקים במין חודר במיוחד, 3 או 3 יכול ליהנות, כשאצלה, למשל, נשיקות, פטמות קאוסטיות, שותף שוכב יש גישה לאברי המין משני המשתתפים בתהליך.

יציבה זו טובה לאוננות על ידי איברי המין ללא חדירה (השותף השני פועל על איברי המין של הראשון, לא נכנס). ואם זה קצת זז למטה, אז 2 השני הוא מסוגל לעשות את הראשון cunnilingus / מציצה או להסתבך, אז זה יהיה כריך. טָעִים מְאוֹד.

חדירה כפולה

הקלאסי עבור שלישיה סקס, אשר, באופן מפתיע, לא כל כך רגיל, כפי שזה נראה - פשוט להתבלבל באחד של 3 זוגות הברכיים.

אז, השותף הראשון (ככלל זה גבר) שוכב על הגב, כפוף והפיץ את הרגליים, 2 (ככלל זה אישה) יושב על הרגליים שלו בתנוחה של הרוכב, ו 3 (בדרך כלל) גבר, אבל לא בהכרח) הולך לגברת אחורי מטרה. חדירה כפולה, שבה אחד השותפים (בדרך כלל אישה) עומד על ארבע, בעוד שני אחרים נכנסים לזה מיד לתוך הנרתיק (או פי הטבעת) ובפה. זה נקרא מגדל אייפל, שכן השותפים הדומיננטיים יכולים מיד להבהב ולועס אחד את השני, ובכך ליצור דמות, כמו קרן. ומגדל אייפל.עם חדר כושר, תנוחה כזו היא גם סביר: גבר שוכב עד שמישהו אחד מגיע על הירכיים שלו בתנוחה של הסוס, ואת השני - על פניו. שקול כי תנוחה זו היא דומיננטית למדי, אחד השותפים הוא תמיד עם עמדה כפוף, כי אתה לא אוהב להיראות כמו זה (א) הוא מרגיש, שקר ככה, זה נוח.

"קום, ילדים, לעמוד במעגל, לעמוד במעגל, לעמוד במעגל ..."

מעגל החיים. קרוט התקשר בסא. מעגל של אלה הקסום בסדרת הטלוויזיה. כל אחד, עצור זרם זה של עמותות.

"פעמיים אוראלי"

שמאל קורונה, הלוויה ימינה ... ח'ם, מצטער.

עוד פורנו קלאסי עם שלישיה סקס: אחד השותפים (בדרך כלל גבר) הוא עדיין שני אחרים על ברכיו לפניו.

הצעות ליווי בישראל משולמות היטב. לעתים קרובות, לקוחות מוצלחים צעירים אשר גרועים בהצלחה להופיע בהשקפה בחג, הליכה ישירות מתחת לטפל עם אישה בהירה. הרווח הזה מספיק, על מנת להבטיח שהכל נחוץ.
נערות ליווי בתל אביב

מתאים אם אתה אוהב את השכיחות ואת ההגשה ... באופן כללי, את המיקום בתנוחה זו עשוי להשתנות!

מגדל אייפל

וזה גם כנראה עשה כדי ליצור. פרס נעים של תנוחה זו הוא שכל השותפים הם ידיים חינם, והם יכולים לרצות זה את זה, כמה ואיך הם רוצים.מיטה גדולה תהיה שימושית, אבל יציבה זה טוב כי זה כמעט לא לבקש אימונים פיסיים מאפשר לך לרצות אחד את השני עם חבר של התהליך. המהות היא שאתה שוכב על המיטה בצד של מאקר כזה, כדי ליצור מעגל, וכך כל הפה של שותף התברר להיות מול איברי המין 1 של שותפים אחרים, ומיקאר כזה עושה מעגל.

בנוסף זה תנוחה ניתן גם לפרוס לאחר המיטה הוא די גדול. נהדר עבור כושר. פלוס נפרד - כל השלושה נהנים.

Просмотров: 570 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar