05:43
10 הרגלים סקסיים כי להטיל קולנוע

אפילו לא מנסים למצוא את האמת בסינמטוגרפיה, כי התחייבות זו תיכשל. יש מציאות ובדיה, במה שהקבלות אינן מצטלבות. זה יהיה רע אם ציינו כי הקלעים בסרט שיחקו בגובה, אבל אין להם שום דבר להיות לידי ביטוי בחיים אמיתיים,. הקולנוע מיועד לשמחה ולהלביש את תשומת הלב של הקהל, והדירקטורים המבקשים ליצור תמונה מבריקה לעתים קרובות כמו נהיגה.

התוכן של המאמר

1 צופים לומדים 2 10 מיניות סינמטית

הצופים יבינו

לפעמים מישהו באמת מאמין כי בבית הספר, זה הפך אפשרי, הם יכולים ללמוד, כמו בראשות, שאובו ילדים של 30 שנים, ואת הבנות לזרוח יופי בלתי מתפשר? ובכן, פעולות של הדמויות הן לעתים קרובות לא כל כך לדבר עם להבהיר, זה לא יהיה אפשרי להבהיר אותם בעזרת ההיגיון. אפקטים גם להיות מרגש יותר, זה לא שווה לדבר עליהם.

האגדות העיקריות ואבסורדיות נעשות ספציפית סביב נושא סקסי. ובכן, לא רק איך אנחנו כל הזמן מדברים, בוטניקה אמיתית לבסוף לבסוף לבסוף בחברה של יפהפיות רגועות עם, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, מילוי סיליקון, אלגנטי בבגדי ים. ובכן, אהבה לעסוק באסיפה של היכרות המתרחבת תסכים לא כל אדם רגיל. ואת האווירה בקולנוע היא כל הזמן, לשים את זה בעדינות, יש לזה יחסי מין - באופן בלתי צפוי וברגע המתאים ביותר של נר בדרך קסומה, לשים את זה במקצת, להתברר, האור נשמע עמום, שמע עמום, כפי שאנו מבטאים, מוסיקה ארוטית.

אנשים חסרי ניסיון ואנשים צעירים חסרי ניסיון בו זמנית סוף סוף להיכנס לרשת של סנמולוגיה ולהאמין כי התנהגות יוצאת דופן של שחקנים הוא נורמלי לחלוטין. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל זה התחיל להיות, להתחיל להחיל בחיים הנוכחיים, אשר סוף סוף גורם התקפי צחוק ומבוכה בין היתר.

גברים מתונים עם חוסר סבלנות סוף סוף מצפים את תשומת הלב של נשים עם נתוני מודל בכנות, בסופו של דבר, לחשוב, למה להמשיך, זה התחיל להיות לבד. נערות מבקשות להיפגש כפי שהיו להבטיח צעיר יפה, אשר סוף סוף ליישב אותם בטירה נפלאה ומאה אחוז יהיה גם לפרוח.

כמה סצנות של דירקטורים אכן קרוב יותר למציאות, אבל השאר נראה מגוחך באמת ומצחיק. זה יהיה רע אם לא הבחין במה שראוי להיות מודע למה, איך הסטריאוטיפים הסקסיים, כפי שהיו, מטיל סנגלית מודרנית.

10 מיניות סינמטית 10

ישנם 10 מיניות סינמטוגרפיות שאנו מטילים מנהלים, אבל אין להם שום דבר לעשות. בעיצומו של אותם להתבלט, כפי שכולם אומרים, הראשי.

פנים מסתוריים

יש ציורים שבהם גברים משוללים למעשה רגשות. ללא ספק, ראוי להזכיר את מה שהם נראים באופן מסתורי באופן יוצא דופן, מעדיפים לשמור על שתיקה על פי רוב, טוב, הבנות הן מהבהבות ממנו, נסה, בסופו של דבר, להיפגש, לגלות את המאצ'ו הקרוב. מסתורי, באופן טבעי, מעת לעת, כאילו הוא מפתה, אבל, סביר להניח, אדם כזה יהיה סגור וגס, סגור בעולם שלו מסרב להגיב על מה שקורה במציאות. נערות ליווי בהרצליה

גניחות רמות

באופן טבעי, גניחות מתרגשות למעשה בכל זאת, אבל זה חל רק על כמה אנשים חושבים פעולה בלתי מבוקרת. ברור כי נראה כי השותף יש תענוגות בלתי מתפשרים, ואת השותף השני עם כל זה הוא אפילו יותר נרגש. ואולי אפילו לא צריכים לדבר על העובדה, אבל בסרט הנגנים נראים משקרים ומגוחכים. לא רק שווה את זה כדי לתאר אותם בחיים האמיתיים, זה רק לבנות מחדש את הנבחר לצחוק, לשלול את הרצון. מעשים כאלה יכולים רק סוף סוף חפרו סקס.

ליקוק שפתיים או חפצים

רמזים אוראליים נראים מלוכלכים וגסות, וזה נוגע לנציגי שני המינים. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי ליקוק של אובייקטים הוא לא רק לא מוסרי, וזה נראה מגוחך, באינדיווידואליות, אם אתה מחשיב כמה בוץ ודיירים מסביב. באופן כללי פעולה זו נראית רק בציורי הכת.

גילוי לחצנים עליון

לעתים קרובות אפילו בעולם הנוכחי, ולא רק בקולנוע, אתה יכול לפגוש מאצ'ו אגרסיבי כזה עם שדיים חשופים וכפתורים לא מובנים בחולצה.

בישראל, אין מקום לדעות קדומות כשמדובר בעבודה בשירות ליווי. לגברים המקומיים יש סטנדרטים מוסריים גבוהים. כולם מבינים היטב כי בתורו eSquiten רק מלווה את הלקוח באירוע, תומך ראיון וליווי ילדה בכיתה VIP יהיה אינדיקטור של המצב.

הם חושבים ברצינות כי שדיים שעירים מחויבים להביא את כולם סביב הנאה הגור. כמה גברים, להיות, אהבה לחפש תמונה כזו. בעיקרו של דבר, לא הרבה, כפי שהוא עשוי, יכול לאהוב צרור של שיער כהה בולט מתוך חולצה. זה נראה מצחיק ומגוחך.

עיניים כבדות

אוהבי Sinematografs כבר זמן רב לומר כדי לראות איך הוראות אהבה להראות שחקנים כבדים. ואכן, הם נראים כאילו היה מזמן במיטה עם האיש הזה שהוא טופל. למעשה, עיניים כאלה גורמות להתלהבות רק מן הרופאים, כמו רבים חושבים, אמבולנס, אשר, להיות משוכנע שאדם יש התקף לב או התקף לב, כי זה נראה חולה מאוד.

את התמונה כמו רובנו התרגלו לדבר, גאה גועל או בנות

יותר אלכסנדר Sergeevich Pushkin, שהמציא את אוגניה onegin, סמוך ובטוח כי הגברת באמת לא צריך לערוך. ככל שאתה דוחה את הגברת, כך אתה אוהב אותך יותר. בחיים האמיתיים, אותם גברים התומכים באסטרטגיה זו, לעתים קרובות את השאר, סובלים מבדידות. אין לטפל בחורה כמו מקום ריק, כי זה לא יוסיף סוף סוף מסתוריות ונקישות.

רוסית שאינם פנסים ופגמים זרקו מבט שווא כי ליווי הוא משהו שערורייתי, זה, מה לדממה. רק לעתים נדירות מי יודע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר במשותף עם זנות.

אנשים צעירים עשויים להיות איך לקחת את ההורים כמו אנשים רגילים להביע זכרים אכזריים ולשקול קרוב לעולם החיות.

עשן בפנים

בקולנוע, אתה יכול לעתים קרובות לראות איך אנחנו רגילים לדבר, סצינה ארוטית, שבו האיש סוף סוף משחרר עשן ישר מול הנערה והפך. תארו לעצמכם עובדה אחת שלמרות האשליה של אישים מסוימים, זה לא מסתכל על סקסי. ללא עישון, טוב, ועישון, עשן, שוחרר בפנים, רק יגרום לתקוף שיעול והרצון לתת את הזמר ליריב. השותף יחווה גירוי מטיפשות אנושית וגריף.

סיכון מיותר

כמעט כל הגיבורים של הסינומוטוגרף הולכים לסיכון לא מוצדק, רואים בעצמם גיבורים גדולים, אינם מפחדים מוות. נראה שהם משוכנעים שהבנות יהיו בסופו של דבר סערה של רגשות מאופן שבו כולם יודעים שהתנהגות ולאבד את ראשיהם מאהבה. בחיים הנוכחיים, סיפורים כאלה אינם מסורתיים על ידי פורמט. זה לא הכרחי, בסופו של דבר, לקפוץ מן הגג על הגג בקרבת מקום עומד, לרכוב על המסלול התוסס במהירויות גבוהות בניגוד להוראות של E לעשות, איך להתחיל, פעולות מסוכנות. יש לציין כי זה נראה מאוד בלתי סביר מינית.

תלויים על שפע של שותפים

ישנם צעירים שהם פשוט אוהבים לדבר עם כולם וכולם, כמה נשים ביקרו במיטה שלהם, איך התרחשה התהליך. הם מבקשים להראות חוויה מינית רחבה ולהראות תשוקה.

אבל לתפוס אותם רק כמו ברקס לא רוב, דיונים כאלה נראים טיפשים. רוב הנשים תמצאו את ההתנהגות של הזכרים קפואים, והרביעית תדחוף אותם. ללא ספק, ראוי להזכיר כי בסופו של דבר, זה נוגע לגברות, אז בהחלט לא קוק יהיה להתפאר כמו מצעים. ואכן, לפחות איזה צעיר הוא כל כך אומר שזה שאישה יכולה פשוט להשתמש ולזרוק החוצה.

רמזים מלוכלכים

רמזים גסים ומלוכלכים בכוח כדי להעריך רק מספר קטן של נשים שהן באמת מרגשות של גישה כזו. אחרים, ראוי להזכיר את העובדה כי הגברות האחרות ימהרו כדי לדבר, כי הם מחליטים כי הצעיר לא מכבד אותם, אם תקשורת כזו מאפשרת. זה לא הכרחי, בסופו של דבר, בצע את הוראות הקולנוע, הכבוד הוא כל הזמן בברכה.

Просмотров: 532 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar